Efi yi USB ye attım şimdi deniyorum hocam
Verbose yazısı aktı sinyal yok yazısı geldi gitti siyah ekranda kaldı kasa hala çalışıyor ama bir değişiklik yok
Bir kaç defa nvreset yaptım şimdi direkt bootloader a geri atıyor
Sorunu hala çözemedim hocam :/ dediğiniz gibi yapıp onları silip tekrar denedim fakat ya siyah ekranda kalıyor yada sürekli olarak bootloader a geri atıyor
https://filebin.net/vhrunscht102grni/EFI.zip
herkese merhabalar hackintosh kurulum için intall e basınca veerbose açılıp reboot atıyor ekteki video daki gibi ya siyah ekranda kalıyor yada bir süre bekleyince bootloader a geri atıyor
yaşadığım sorun :
Watch unnamed | Streamable
efi dosyam :
https://s2.dosya.tc/server29/et59pq/EFI.zip.html...
Hallettim fakat bu sefer siyah ekran da kaldı rehberdeki kodu ekledim açıldı diski silip yeni oluşturdum kuruluma geçtim restart attı fakat yine siyah ekran da kaldı
Teşekkürler hocam eve geçince deniyorum
Hocam herşeyi hallettim sorunsuzca çalışıyor ekran kartı falan hepsi tanımlı ama airport kext ile wifi yi tanıtınca wifi leri.görüyor ama bağlantı başarısız diyor ve Bluetooth aygıtları gözükmüyor ne yapabiliriz bu konuda ?
https://ibb.co/0hZP7Gq
Registered CoreAnalyticsHub functions with xnu. Bu yazıdan sonra takılı kalıyor hocam ekran da herhangi bir hata da çıkmıyor bios ayarlarını rehberde söylediği gibi yaptım
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.