Arama Sonuçları

  1. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    ben bu isin icinden cikamyacam desenize en iyi windowsa geri gecme
  2. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    size ulasabilecegim bir gsm numarasi alma gibi bir ihtimalim varmi tabi yasak degilse
  3. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    simdi hocam sistemi kurdum ve mount yapmak istiyorum flash ile surekli baslatmamak icin ama mount klasoru yok efi partition klasoru bos
  4. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    Efi boluntusu derken hocam
  5. Hakan Ahmet

    [Başarılı Kurulum] Lenovo G50-80 Sierra

    suan laptop kapandi acilmiyor :D apple simgesinde donup kaliyor
  6. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    Hangi ayarları yapacağım? Buradaki dosyalar yok;
  7. Hakan Ahmet

    [Başarılı Kurulum] Lenovo G50-80 Sierra

    bendede lenovo e50-80 var ses ve wifi bi turlu cozemedim ya
  8. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    izliyorum şuan Bu hatayı aldım ilerleyemiyorum.
  9. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    işte ben BIOS'a girince böyle seçenekler yok.
  10. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    boot ettim şuan efi Anakart Ayarını Nasıl yapabiliriz
  11. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    ya sizin bu sistem kafamı çok karıştırdı açıkcası :D Ne yapacam bilmiyorum :D indirdim zaten sierrayı
  12. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    Şu an onu indirdim zaten. 10,12,6 deniyorum.
  13. Hakan Ahmet

    Lenovo E50-80 macOS kurulumunda Apple logosunda takılıyor

    Merak üzerine macOS kurmak istedim. 1 haftadır kuramadım. Sanal bilgisayar üzerinden kurulumu gerçekleştirdim fakat asil olarak iAtkOS ML2 dosyasını 32 GB bir belleğe yükledim Chamellon bootloader bulamadıgım için Enoch ile tamamladım. Boot kısmında iAtkOS ML2 geliyor enter yapınca Apple logosu...
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler