[Başarılı Kurulum] Lenovo IdeaPad 320 15iKB (Model 80YH) - Mojave

AirLife

PADAVAN
20 Mar 2017
155
9
221
22
Sistemim;

  • Üretici & Model: Lenovo IdeaPad 320-15IKB
  • Detaylı CPU modeli: DualCore Intel Core i5-7200U, 3100 MHz (31 x 100)
  • Grafik Aygıtları: Intel(R) HD Graphics 620 (1 GB) - Nvidia 940MX 2 GB
  • Ağ Aygıtları: Realtek 8821AE Wireless LAN 802.11ac PCI-E NIC
  • Disk ve Ram: 1 TB HDD 8 GB RAM DDR4 2400MHz
  • Ses : Realtek ALC230

Sistemimle aynı bir konu bulamamıştım internette, bu yüzden hep yarım yamalak olurdu. Trackpad olmazdı, sesi VoodooHDA ile yapardım, performanslı olmazdı cihaz. Arkadaşım sağ olsun benim cihazımla aynı olan bir konu buldu ve onun EFI'sini aldım. Her şey 4 4'lük oldu şimdi. Her şey mis gibi çalışıyor.

Çalışanlar;

- Wi-Fi hariç her şey sorunsuz.

Çalışmayanlar;

-Wi-Fi uyumsuz olduğu için çalışmıyor.

|

İlk yüklediğim de ekran kartı 1536 MB olarak gözüküyordu. FrameBuffer yaması yaptım 2048 MB oldu.





EFI dosyasını bu konudan aldım ; [Success] Mojave on Lenovo Ideapad 320 15iKB (Model 80YH)

@montezuma 'ya da çok teşekkürler, başını çok ağrıttım onunda.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
  • Like
Tepkiler: montezuma

KaoS

USTA YODA
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
1 Eki 2017
6,999
1,677
4,351
35
Tebrikler.
 
Laptop Modeli
Lenovo IdeaPad 300-15isk
Anakart Modeli
Asus P8H61
İşlemci Modeli
i5-2340
Grafik Kartı
RX 570VR
Ses Kartı Modeli
Realtek ALC888B
Ağ Aygıtları
Realtek RTL8169
Disk ve RAM
240 GB SSD & 1000 GB HDD & 16 GB DDR3 1600 MHz
  • Like
Tepkiler: AirLife

msaiducar64

APPRENTICE
9 Ocak 2020
24
0
1
Sistemim;

  • Üretici & Model: Lenovo IdeaPad 320-15IKB
  • Detaylı CPU modeli: DualCore Intel Core i5-7200U, 3100 MHz (31 x 100)
  • Grafik Aygıtları: Intel(R) HD Graphics 620 (1 GB) - Nvidia 940MX 2 GB
  • Ağ Aygıtları: Realtek 8821AE Wireless LAN 802.11ac PCI-E NIC
  • Disk ve Ram: 1 TB HDD 8 GB RAM DDR4 2400MHz
  • Ses : Realtek ALC230

Sistemimle aynı bir konu bulamamıştım internette, bu yüzden hep yarım yamalak olurdu. Trackpad olmazdı, sesi VoodooHDA ile yapardım, performanslı olmazdı cihaz. Arkadaşım sağ olsun benim cihazımla aynı olan bir konu buldu ve onun EFI'sini aldım. Her şey 4 4'lük oldu şimdi. Her şey mis gibi çalışıyor.

Çalışanlar;

- Wi-Fi hariç her şey sorunsuz.

Çalışmayanlar;

-Wi-Fi uyumsuz olduğu için çalışmıyor.

|

İlk yüklediğim de ekran kartı 1536 MB olarak gözüküyordu. FrameBuffer yaması yaptım 2048 MB oldu.





EFI dosyasını bu konudan aldım ; [Success] Mojave on Lenovo Ideapad 320 15iKB (Model 80YH)

@montezuma 'ya da çok teşekkürler, başını çok ağrıttım onunda.
Hocam merhaba batarya için hangi kext kullandınız veya config de nasıl bir ayar yaptınız !?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

KaoS

USTA YODA
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
1 Eki 2017
6,999
1,677
4,351
35
Lenovo cihazlarda batarya kext ile SSDT-DSDT yaması ile aktif olmakta zira bu arkadaşımız hazır bir efi bulup onu kullanmış yani kendisi DSDT çıkarıp patch yapmamış. Linki verilen EFI'yi indirip SSDT-DSDT dosyalarını kullanarak deneyebilirsin.
 
Laptop Modeli
Lenovo IdeaPad 300-15isk
Anakart Modeli
Asus P8H61
İşlemci Modeli
i5-2340
Grafik Kartı
RX 570VR
Ses Kartı Modeli
Realtek ALC888B
Ağ Aygıtları
Realtek RTL8169
Disk ve RAM
240 GB SSD & 1000 GB HDD & 16 GB DDR3 1600 MHz

msaiducar64

APPRENTICE
9 Ocak 2020
24
0
1
Lenovo cihazlarda batarya kext ile SSDT-DSDT yaması ile aktif olmakta zira bu arkadaşımız hazır bir efi bulup onu kullanmış yani kendisi DSDT çıkarıp patch yapmamış. Linki verilen EFI'yi indirip SSDT-DSDT dosyalarını kullanarak deneyebilirsin.
Hocam merhaba yine ben SSDT-DSDT dosyalarını kullanarak denedim ama olmadı.
Şimdide DSDT çıkarıp patch yapmayı deniyorum lakin syntax error, unexpected PARSEOP_ARG1 hatası alıyorum.
Buna bir çözüm var mı?
 

Ekli dosyalar

Moderatörün son düzenlenenleri:

KaoS

USTA YODA
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
1 Eki 2017
6,999
1,677
4,351
35
Hata aldığın satırı silerek compile yapmayı dene.
 
Laptop Modeli
Lenovo IdeaPad 300-15isk
Anakart Modeli
Asus P8H61
İşlemci Modeli
i5-2340
Grafik Kartı
RX 570VR
Ses Kartı Modeli
Realtek ALC888B
Ağ Aygıtları
Realtek RTL8169
Disk ve RAM
240 GB SSD & 1000 GB HDD & 16 GB DDR3 1600 MHz

KaoS

USTA YODA
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
1 Eki 2017
6,999
1,677
4,351
35
DSDT dosyalarını sökerken refs.txt ile söktün değil mi ?
 
Laptop Modeli
Lenovo IdeaPad 300-15isk
Anakart Modeli
Asus P8H61
İşlemci Modeli
i5-2340
Grafik Kartı
RX 570VR
Ses Kartı Modeli
Realtek ALC888B
Ağ Aygıtları
Realtek RTL8169
Disk ve RAM
240 GB SSD & 1000 GB HDD & 16 GB DDR3 1600 MHz

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
22,409
5,352
4,401
Compile hataları silindi.
 

Ekli dosyalar

Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

msaiducar64

APPRENTICE
9 Ocak 2020
24
0
1
Compile hataları silindi.
Hocam merhabalar yaklaşık 1 haftadır cihazı kullanıyorum macOs şarjı çok çabuk bitiyor. Windows tan yaklaşık 1 saat erken bitiyor ve dikkat ettiğim diğer birşeyde macOs ta işlemcinin fanı sürekli çalışıyor !? Bunla ilgili ne yapmamı önerirsiniz !? Birde windowsta olduğu gibi macOs ta işlemcinin ve ram in ne kadarı kullanıldığını öğrenebileceğim görev yöneticisi tarzı bir yer veya uygulama var mı !?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
22,409
5,352
4,401
macOs ta işlemcinin fanı sürekli çalışıyor !? Bunla ilgili ne yapmamı önerirsiniz !?
Birde windowsta olduğu gibi macOs ta işlemcinin ve ram in ne kadarı kullanıldığını öğrenebileceğim görev yöneticisi tarzı bir yer veya uygulama var mı !?
Buradan indireceğin dosyalardan seninsistemine uygun olanları kur:
Arıdından bunun uygulamasını indir ve bununla sistem bilgilerini oku.
 
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

Gordack

APPRENTICE
13 Ara 2019
21
2
21
Bu config dosyasını LENOVO İDEPAD 510 - 15IKB içinde kullanabilirmiyim ?
 

bariskaragulle

APPRENTICE
2 May 2017
98
9
21
29
Aynı cihazdan bende de var fakat buradaki efi klasorunu usb ıcınde yukleme yaparken hata alıyorum. Normal kurulum yapıyorum suan uefi yazılımını kurup buradakı dosya ile tekrar denicem.
 
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler