Merhabalar,
İnternette yaptığım araştırmalar kapsamında bilgisayarımda bulunan GTX 960M ekran kartınıNVIDIA Web driver ile Higth Sierra desteklendiğini öğrendim. Catalinadan High sierraya temiz geçiş yaptım. 10.13.6 ile uyumlunvidiaweb driver kurulumu gerçekleştirdim.
Yanlız ne yaptı ise nvidia ekran kartını aktive edemedim. Clover için kullandığım dosyaları "fengwenhua/dell-7559-hackintosh " aderesinden almıştım. Config dosyasında epey düzelteme yaptım ama çözüm bulamadım.
Sistemde bulunan harici kartı aktive etme konusunda yardımlarını rica ediyorum.
Teşekkürler.
İnternette yaptığım araştırmalar kapsamında bilgisayarımda bulunan GTX 960M ekran kartınıNVIDIA Web driver ile Higth Sierra desteklendiğini öğrendim. Catalinadan High sierraya temiz geçiş yaptım. 10.13.6 ile uyumlunvidiaweb driver kurulumu gerçekleştirdim.
Yanlız ne yaptı ise nvidia ekran kartını aktive edemedim. Clover için kullandığım dosyaları "fengwenhua/dell-7559-hackintosh " aderesinden almıştım. Config dosyasında epey düzelteme yaptım ama çözüm bulamadım.
Sistemde bulunan harici kartı aktive etme konusunda yardımlarını rica ediyorum.
Teşekkürler.