Arkadaşlar herkese merhaba, Hp Probook bilgisayarıma başarıyla Mojave kurdum ve tek tek sorunlarını giderdim. DSDT ve birkaç tane kext ile tamamen sorunsuz hale geldi diyebilirim. Şu an en büyük sorunum ekran kartının çalışmaması. Ekran kartı çalışmayınca da çoğu basit işlevler de çalışmıyor haliyle(Parlaklık değiştirmek gibi). Eski bir ekran kartı olduğu için internette neredeyse hakkında hiçbir rehber bulamadım. Sizden yardım bekliyorum 
Sistem:
İşlemci:İ3 330M(öyle olması gerekiyor
)
Ram:2 GB DDR3 1333MHz
Ekran Kartı:Ati Mobility HD 4550(Windowsta HD 530v olarak da geçiyordu)
Diğer Dahili bileşenler olması gerektiği gibi çalışıyor.
Not:Gerek görürseniz DSDT ve config.plist dosyalarımı da upload edebilirim.
Ekran Resmi 2019 01 23 08.33.09 - Resim Yükle - Ekran Kartı Detayları
Şimdiden teşekkür ederim.
Sistem:
İşlemci:İ3 330M(öyle olması gerekiyor
Ram:2 GB DDR3 1333MHz
Ekran Kartı:Ati Mobility HD 4550(Windowsta HD 530v olarak da geçiyordu)
Diğer Dahili bileşenler olması gerektiği gibi çalışıyor.
Not:Gerek görürseniz DSDT ve config.plist dosyalarımı da upload edebilirim.
Ekran Resmi 2019 01 23 08.33.09 - Resim Yükle - Ekran Kartı Detayları
Şimdiden teşekkür ederim.