ÇÖZÜLDÜ Intel HD4400 ve NVIDIA Geforce 820M Tanıtmak

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
Merhabalar biraz zorda olsa :) sierra 10.12.6 kurmayı başardım.Fakat konu başlığındaki yani ekran kartı İntel HD 4400 ve NVIDIA Geforce 820M kext lerini bulamadım.tşkler
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
Laptoplar Optimus kullanır. Dolayısıyla Geforce 820M kullanamazsın. HD4400 içinde imaj içinde paylaştığımız donanımına uygun Config.plist ile denemelisin.
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
SN montezuma imaj daki config kullanıdığımda hiç bir şekilde rebot olmadı cihazim.Fakat yabancı bir kaynak da bulduğum config ile kurulumu başarabildim onun dışında imajınızda bir sorun yaşamadım.Dediğiniz gibi hd 4400 plistini config.plist yapınca makina kuruluma geçmiyor.Peki diyelim ki o configde sorunu buldum. anladıgım kadarıyla yeniden kurulum yapmam gerekecek değil mi imaj daki config.plisti kullanın derken tşkler.
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
Hata aldığın Config içinde gerekli düzenlemeleri yaptıktan yeniden kurulum yapmana gerek yok. Sadece Config değiştirmen yeterli.
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
öylemi süper ozaman sn montezuma diyelim ki dediğiniz gibi config düzenledim kendime göre editledim.olaki reboot edince hata ekranında kalırsam kurulum olmazsa veya yeniden başlamazsa pc im bu arada diğer yüzde de win10 var gerekirse wmware de açar gererekli dosyayı yeniden değiştirirsem açılır diye düşünüyorum sizce olurmu.bu arada yeni olduğum için hatam kusurum olursa afola.peki diyelimki config düzgün editledim.ekran kartımın çalışıp çalışmadıgını nasıl anlarım.Birde ses sorunum var Sn montezuma
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
Sanal sisteme gerek yok. Sorun aldığında Win 10 üzerinden diskinin EFI bölüntüsünü mount edip buradan gerekli düzenlemeleri yapabilirsin. Aşağıdaki video rehberde ayrıntılı anlattım.
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
hocam merhabalar bu günde intel hd 4400 ekran kartımı tanıttım performans artık çok mutluyum.nasıl yaptım.kurulumunuzdaki hazır config doyalarındaki hd 4600 4400 ekran kartına bakıp fakeıdd leri kontrol ettim hepsi doğru adını değiştirdim.ekran kartını tanıdı kafama takılan ilk ben kurulumda bu config ile yaptıgımda hata üstüne hata alıyordum şimdi kaldı nvdia geforce 820m ekran kartımı tanıtırsam ballı lokma olacak.tabiki devre dışı olur demiştiniz ama forumlarda araştırdıgım kadarıyla videolarda var you tubede sierra da aktif edebilenler var siz işin ehli olarak olmaz uğraşma derseniz zaten gündelik işler için mac kullnacağım oyun oynamıyacağım için çok önemli değil nvdia.saygılar yorumlarınızı bekliyorum

hocam şimdi NVİDİA Geforce 820m ekran kartımı tanıtabilirmiyim sesim ve wifi kaldı bu konuda da yardımcı olursanız çok mutlu olacağım saygılar
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
hocam şimdi NVİDİA Geforce 820m ekran kartımı tanıtabilirmiyim sesim ve wifi kaldı bu konuda da yardımcı olursanız çok mutlu olacağım saygılar
Dediğim gibi, harici ekran kartını tanıtamazsın. Wi-Fi kartının modeli nedir? Ses için hangi yöntemleri denedin?
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
Tamam Ekran kartından vazgeçtim hocam wifi kartımın modeli windowsta gözüken (bu arada tşk ederim sayenizde sierra 10.12.16 dan yazıyorum :) sayenizde vodoo kext kurdum ses simgeleri aktif oldu ama aygıtlarda ses giriş çıkış aktif olarak görmüyor yok görüyor.
Wifi Kartım Ralink RT3290/802.11 Ses kartım Windowsta gözüken High DEFİNİTİON aUDİO dENETLEYİCİSİ (8086-9C20) Realtek yazıyor çok kext denedim olmadı :( aktif bu arada ses kartımın windowsta Pıd ve Aygıt kimliklerinide verebilirim.Destekliyormu acaba Sn Montezuma
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
Wi-Fi kartın desteklenmiyor. Ses için ise VoodooHDA 2.9.0 sürümünü dene.
VoodooHDA 2.9.0 Ses Kurulum Paketi
Bunun kurulumunu da aşağıdaki resimdeki gibi yap;
Screen Shot 2017-09-26 at 14.49.49.png


Not: Bunu kurmadan önce daha önce kurmuş olduğun Voodoo sürücülerini sisteminden kaldırmalısın. Aksi takdirde çalışmayacaktır. Bunun için aşağıdaki rehber konu sana yardımcı olacaktır;
VoodooHDA Kurulumu ve Çözümleri
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
ok hocam tşkler ilginize deniyorum atheros ile değiştirsem sanırım mac çogu atherosları destekliyor elimde çok notebook var wifi kartta sanırım ona da sizden bir destek alabilirmiyim kurulumda modelini belirtirim buradan hangisi uyumlu ise şimdi bunu ses için deneyip yazacağım .tşkler

hocam daha önceki kextleri ses ile iligi kurdugum nasıl kaldırıyorum :(
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
Bir önceki mesajımda paylaştığım rehberi takip edeceksin.
 
Son düzenleme:
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
Şunları dene;
  1. Programdan çık.
  2. Activity Monitor içinde science.firewolf.kcpmp.helper kapat.
  3. Aşağıdaki dosyaları sil.
    1. /Library/PrivilegedHelperTools/science.firewolf.kcpmp.helper
    2. /Library/LaunchDaemons/science.firewolf.kcpmp.helper.plist
  4. Aşağıdaki bağlantıdan KCPM güncel sürümünü indir;
    KCPM Utility Pro 6.3.3570 (Global) (60011 downloads)
  5. Ve tekrar kurulum yapmayı dene.
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
Hocam günaydın dediklerini yaptım bu son verdiğiniz yerden de indirdi kcpm yi ama kexti içine atıyoru aynı gözükmüyor yine :(
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
28,803
7,220
4,401
Kextleri masaüstüne koyup tekrar kurmayı dene ( Bir klasör içinde olmasınlar).
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

dyagizoglu

APPRENTICE
20 Eyl 2017
21
1
0
40
İzmir
Tamam hocam kurarken birde sierra yı seçmemişim yükleme yeri mac in kurulu olduğu diskmi olacak acaba yoksa tüm kullanıcılar için mi olsun

hocam montezuma harikasınızz oldu ses geldi emeğinize yüğreinize sağlık.Hocam son bir sorunum kaldı usb ile bot ediyorum çok bu konuda yazılarınız var bilgisayarımın bir bölümünde de windows 10 var eskiden linux de yapardım hangi konudan devam edeyim bunda da yardımcı olurmusunuz bilgisayarı usb ile başlatıyorum her iki işletim sistemimi de boot edebilieyim.herşey için tşkler
 
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler