Cihazımıza Hackintosh kurulumu yaptıktan sonra sistemimiz için uygun düzenlemeleri yaparken (Bootloader, Kext, SMBIOS vs.) ilk olarak uygulanması gereken şey güç yönetimidir. Bunun için genelde "NullCpuPowerManagement.kext"kullanıyoruz. Ancak "NullCpuPowerManagement.kext" kullanmak Laptop'larda...
osxinfo.net