arkadaşlar merhaba.
gerek buradan gerek gereksiz bir yerden gerekse kim olduğu belirsiz bir kişinin imajlarının bir çoğunu denememe rağmen bir türlü kurulum ekranına geçememiştim.
bugün imzamdaki SİSTEM 1 ile gereksiz bir yerden gereksiz bir kişinin paylaştığı opencore catalina 10.15.5 yüklemesini yaptım. hiçbir ayara dokunmadım. ancak kurulum bittikten sonra 2.kez usb ile başlattığımda "macos install" yerine external olan, yani sıfırdan kurulum seçeneği geliyor.
bunun bir çözümü var mı?
gerek buradan gerek gereksiz bir yerden gerekse kim olduğu belirsiz bir kişinin imajlarının bir çoğunu denememe rağmen bir türlü kurulum ekranına geçememiştim.
bugün imzamdaki SİSTEM 1 ile gereksiz bir yerden gereksiz bir kişinin paylaştığı opencore catalina 10.15.5 yüklemesini yaptım. hiçbir ayara dokunmadım. ancak kurulum bittikten sonra 2.kez usb ile başlattığımda "macos install" yerine external olan, yani sıfırdan kurulum seçeneği geliyor.
bunun bir çözümü var mı?
Moderatörün son düzenlenenleri: