Arkadaşlar öncelikle merhabalar,
Sistemimde Mojave yüklü tek hdd üzerine, windows yanına kurmadım. Sadece Mojave var. Soruma gelecek olursak: Mojave laptoplarda ikinci ekran kartı olan Nvidia'yı tanıtabilecek miyiz? Sistemimde iki ekran kartı var biri Intel HD 4600 diğeri NVIDIA GeForce 750m. Şu an sadece Intel olan sistemde gözüküyor. Ancak garip olan oyunları yüksek kalitede oynayabiliyorum.
Sistemimde Mojave yüklü tek hdd üzerine, windows yanına kurmadım. Sadece Mojave var. Soruma gelecek olursak: Mojave laptoplarda ikinci ekran kartı olan Nvidia'yı tanıtabilecek miyiz? Sistemimde iki ekran kartı var biri Intel HD 4600 diğeri NVIDIA GeForce 750m. Şu an sadece Intel olan sistemde gözüküyor. Ancak garip olan oyunları yüksek kalitede oynayabiliyorum.