Merhabalar. MSI h110m-pro vd anakart, i5 6402-p skylake işlemci ve R9 285 ekran kartı ile high Sierra sistem kurdum. Youtubedaki kurulum rehberini harfiyen yerine getirdim yalnızca SSDT düzeltmeyi yapmadım. Clover kurduktan sonra bilgisayarımi yeniden başlattım fakat clover kısmı tekrar açılmadı, direkt Windowsa giriş yaptı. Sizce nerede hata yapmış olabilirim ve nasıl düzelir bu. USB yi taktiğimda USB ile beraber macos a giriş yapabiliyorum. Ama usbsiz yapamıyorum.