Merhaba, cihazıma Catalina - Mojave kurmayı düşünüyorum. Sistemimde Wi-Fi 6 ve Bluetooth 5.1 , Type-C Gen2 ve Yeni nesil Ryzen x 50xxX gibi güncel donanımlar barınıyor. Sistemimde genelde Bluetooth ve Wi-Fi 6'yı kullanıyorum. Ethernet girişini kullanabilirim çok zorda kalırsam. Yine de siz değerli Moderatörlerimizin daha iyi bildiğinden fikirlerine müracaat etmek istedim.
- Anakart: MSI X570 Gaming Pro Carbon Wi-Fi
- Detaylı CPU modeli: AMD Ryzen 7 5800X
- Grafik Aygıtları: MSI GTX 750 Ti Twin Frozen (Grafik kartı olarak çıkınca RX 6800 veya 6800XT alacağım. Şimdilik elimdekini kullanıyorum.)
- Ağ Aygıtları: Anakart'ın dahili Network Adaptörleri = 1x Intel® I211AT Gigabit LAN controller
- Disk ve Ram: 520 GB JamesDonkey M2 SSD & 512 GB Samsung EVO 980 PCI-E4 M2.SSD || 32 GB 3600Mhz Crosshair 16x2 CL18
- Wi-Fi & Bluetooth: Intel® Wi-Fi 6 AX200 (Wireless Modülü =M2_WIFI1 (Key-E) Slot)
- Ses Sistemi: Realtek® ALC1220 Codec
- BootLoader
- OpenCore
- Anakart Modeli
- ASUS ROG STRIX X670E-F GAMING WIFI
- İşlemci Modeli
- AMD Ryzen 9 7950X3D
- Grafik Kartı
- MSI RX 6900 XT Gaming Z Trio Navi21 XTXH
- Ses Kartı Modeli
- Realtek
- Ağ Aygıtları
- Intel Ethernet Controller I225-V Ethernet & MediaTek Wi-Fi 6E MT7922 (RZ616) 160MHz Wireless
- Disk ve RAM
- Kingston SKC3000D 2 TB NVMe SSD & 32 GB Kingston KF560C36-16 DDR5-6000