Geçen yıllarda lisanslı bir şekilde kullanmaya başladığım Paragon NTFS for Mac yazılımı os x' in 32 bit'den 64 bit'e geçişinde çoğu yazılımda olduğu gibi sancılı bir geçiş ve desteklenme sorunu yaşadı. Üzerine de lisansımı yemeye kalktılar. sonra çok şikayet alınca, redeem code verdiler ve bu kod ile yeniden çalıştırmaya başladık.
Geçen gün yeni aldığım bir makinaya lisansı kurmak istedim ancak böyle bir kullanıcı yok uyarısı aldım. Çok şaşırdım sitesine girdim. Ne göreyim 15.x sürümden 17.x sürümüne geçişmler ve yeni bir lisanslama sistemine geçmişler (sözde) ve bir de utanmadan kural koymuşlar. 2022 yılı sonrası lisans aldıysanız yeni lisans merkezinde görünecek... çıkmıyorsa redeem code'unuz yazın yine sorun yaşarsanız biz düzeltiriz ve çalışır ancak 2022 öncesi lisans aldıysanız malesef yeni lisans merkezine lisansı geçirip kullanamazsınız ve 17 sürümüne geçemezsiniz diyorlar. Hadi anlıyorum hepsini ama madem böyle birşey var... Neden 15.x sürümünü kullanıma kapattınız ? yeni işletim sisteminde dahi çalışmıyor.
Neyse bu konuda baya bir yazıştık yetkili ile ama çözüm sağlamıyorlar ve %30 indirimle yeniden satın alarak kullanabilirsiniz diyorlar. Böylece KAZANILAN hakkımı elimden aldılar. Yaşam döngüsü b-okuna bunu da katmışlar.
Özetle sakın ama sakın paranızı Paragon' a ve hiçbir ürününe vermeyin. gidin Buho, Tuxera ya da en kralı Mounty(Fuse-3-g) kullanın. Her sistem ve güncelleme sonrası lisans sorunu yaşıyorsunuz. Ahlak yoksunları.
PARAGON PİŞMANLIKTIR. - Böyle de bir anım olmuş oldu.
Geçen gün yeni aldığım bir makinaya lisansı kurmak istedim ancak böyle bir kullanıcı yok uyarısı aldım. Çok şaşırdım sitesine girdim. Ne göreyim 15.x sürümden 17.x sürümüne geçişmler ve yeni bir lisanslama sistemine geçmişler (sözde) ve bir de utanmadan kural koymuşlar. 2022 yılı sonrası lisans aldıysanız yeni lisans merkezinde görünecek... çıkmıyorsa redeem code'unuz yazın yine sorun yaşarsanız biz düzeltiriz ve çalışır ancak 2022 öncesi lisans aldıysanız malesef yeni lisans merkezine lisansı geçirip kullanamazsınız ve 17 sürümüne geçemezsiniz diyorlar. Hadi anlıyorum hepsini ama madem böyle birşey var... Neden 15.x sürümünü kullanıma kapattınız ? yeni işletim sisteminde dahi çalışmıyor.
Neyse bu konuda baya bir yazıştık yetkili ile ama çözüm sağlamıyorlar ve %30 indirimle yeniden satın alarak kullanabilirsiniz diyorlar. Böylece KAZANILAN hakkımı elimden aldılar. Yaşam döngüsü b-okuna bunu da katmışlar.
Özetle sakın ama sakın paranızı Paragon' a ve hiçbir ürününe vermeyin. gidin Buho, Tuxera ya da en kralı Mounty(Fuse-3-g) kullanın. Her sistem ve güncelleme sonrası lisans sorunu yaşıyorsunuz. Ahlak yoksunları.
PARAGON PİŞMANLIKTIR. - Böyle de bir anım olmuş oldu.
- BootLoader
- Native
- Laptop Modeli
- MacBook Pro 2021
- Anakart Modeli
- Native
- İşlemci Modeli
- M1 Pro CPU
- Grafik Kartı
- M1 Pro GPU
- Ses Kartı Modeli
- Native
- Ağ Aygıtları
- Native
- Disk ve RAM
- 500 GB SSD & 16 GB Ram