Apple hesabı kullanılıyor, usb WiFi adaptör tanımlı. Safari mesaj telefon vs uygulamalarda senkronize sorunu oluyor. Ancak kablo ile Ethernet ile bağladığımızda çalışıyor.
genel bir sorun mu yoksa sebebi nedir acaba ?
@strangerone
@strangerone kext vs ile alakalı olabilir mi acaba?
genel bir sorun mu yoksa sebebi nedir acaba ?
@strangerone
@strangerone kext vs ile alakalı olabilir mi acaba?
Son düzenleme: