Vmware aracılığı ile win10 bilgisayara macOs Sonoma kurdum. Apple hesabını başarıyla giriyorum ancak çıkış yap diyorum çıkmıyor. Çıkış yapılıyor diyor sadece saatlerdir bekliyor ve çıkış yapmıyor asla. Bu konuda destek verebilecek olan veya bu konunun çözümü var mıdır?