Ben birkaç gündür Hackintosh ile cebelleşiyorum ve artık aldığım hatalar can sıktı ve tekrar Windows'a geçmek istiyorum. Tüm bu OpenCore ve o açılış menüsü gibi Hackintosh ile alakalı her şeyi nasıl kaldırabilirim ve o işlemden sonra USB flash ile Windows 10 yükleyebilirim?
videolu rehber üzerinden kurulumumu yaparken opencore configirator üzerinden device properties sekmesinde yaptığım add all pci devices işlemini yapıp pc me restart attıktan sonra açılırken durum bu. ne yapmalıyım ?
big suru kurdum ancak daha donanımı tanıtmadım ve sanırım ekran kartım uygun değil ancak işlemcinin grafik kartını kullanscağım sistemde ancak donanımı nasıl tanıtacağımı hiç bilmiyorum, videolu rehberi izledim ancak anlayamadım yardımcı oluraanız sevinirim. ayrıca şuan sistemimde ethernet ile...
Öncelikle big suru kurdum ancak driverlar ile sorun yaşadığım için tekrar windows yüklemek için flash attım ve yine hata aldım. Şuan tüm her şeyi sıfırlayıp tekrar kurmam gibi bir şey mümkün mü. Başka bir bilgisayarım var flash ayarlayabiliyorum. Ama hard diskimi silemem.
Ben sistemime big sur sistemini dual boot olarak yüklemek istiyorum ama ekran kartımın uygun olmadığı söylendi, o zaman ben ekran kartımı o sistem için kullanmadan işlemcimim grafik kartıyla kullannabilir miyim diğer windows sistemimi etkilemeden? Eğer olmazsa virtualbox tan kurmam mantıklı mı...
High Sierra kurulumu yaparken voodoops2mouse yazısında takılı kalıyor ve onu cloverın shell kısmından silmem gerekiyor, shell e ne yazmam gerekiyor acaba ?
İmajı yükledikten sonra usb mi nasıl sıfırlayabilirim. 64GB lik bir usb ancak depolama alanı gördüğünüz gibi ve iki taneler, ne yapmam lazım yardım ederseniz çok sevinirim.
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.