Arama Sonuçları

  1. batikanyeginol

    OpenCore ve MacOS Kaldırma

    tamamdır deneyeceğim teşekkürler
  2. batikanyeginol

    OpenCore ve MacOS Kaldırma

    Ben birkaç gündür Hackintosh ile cebelleşiyorum ve artık aldığım hatalar can sıktı ve tekrar Windows'a geçmek istiyorum. Tüm bu OpenCore ve o açılış menüsü gibi Hackintosh ile alakalı her şeyi nasıl kaldırabilirim ve o işlemden sonra USB flash ile Windows 10 yükleyebilirim?
  3. batikanyeginol

    Grafik kartı olarak işlemcinin grafik kartını atamak

    evet oradayım ancak işlemlerim yarıda kaldı şuan ve add all pci devices deyip restart atınca ekranda bu yazı kaldı. ve bu arada eski config in yedeğini almıştım
  4. batikanyeginol

    Add all pci devices sonrası aldığım hata

    videolu rehber üzerinden kurulumumu yaparken opencore configirator üzerinden device properties sekmesinde yaptığım add all pci devices işlemini yapıp pc me restart attıktan sonra açılırken durum bu. ne yapmalıyım ?
  5. batikanyeginol

    Grafik kartı olarak işlemcinin grafik kartını atamak

    elimde gtx 1060 ekran kartı olduğundan işlemcim içindeki grafik kartını tanıtmam gerekiyor ancak nasıl yapılcacak bilmiyorum yardım edebilir misiniz ?
  6. batikanyeginol

    macOS Monitör Çözünürlüğünü Değiştirmek

    Benim monitörümün çözünürlüğü 2560x1080 ancak şuan Mac 1280x1024 olarak kilitli. Bunu nasıl değiştirebilirim acaba ?
  7. batikanyeginol

    MSI B250 GAMING PRO Tanıtılmamış Donanımlar

    yani şöyle benim ekranım 2560x1080 ancak şuan macos 1280x1024, onun için ne lazım ve ses de yok. bir de hackintool da platform kimliği kısmından mobile seçeneği no olanlardan seçmem gerektiği dışında hiçbir şey anlamadım.
  8. batikanyeginol

    MSI B250 GAMING PRO Tanıtılmamış Donanımlar

    big suru kurdum ancak daha donanımı tanıtmadım ve sanırım ekran kartım uygun değil ancak işlemcinin grafik kartını kullanscağım sistemde ancak donanımı nasıl tanıtacağımı hiç bilmiyorum, videolu rehberi izledim ancak anlayamadım yardımcı oluraanız sevinirim. ayrıca şuan sistemimde ethernet ile...
  9. batikanyeginol

    Sistemi tam anlamıyla sıfırlama

    yok sadece oyunlarım ve fotoğraflar var
  10. batikanyeginol

    Sistemi tam anlamıyla sıfırlama

    bios ayarlarını defaulta çekersem windowsun kurulu olmadığı hard disk de gider mi
  11. batikanyeginol

    Sistemi tam anlamıyla sıfırlama

    vallahi benim de kafam doğru düzgün çalışmıyor şuan da yarın cevap yazsam bakabilir misiniz acaba ? bu arada windows kurmaya çalışıyorum.
  12. batikanyeginol

    Sistemi tam anlamıyla sıfırlama

    macos i silip windowsu flashıdaktan sonra kendisi yeniden balattı ve bu ekrana geldim ve ilerleme yok. bu kurmuş olduğum ya da kurmaya çalıştığım her şeyi ssd üzerinde kurdum, hdd ye ellemeden tümü ile bir sıfırlama mümkün mü sonra yine usb ile flash atabilmem için.
  13. batikanyeginol

    Sistemi tam anlamıyla sıfırlama

    Öncelikle big suru kurdum ancak driverlar ile sorun yaşadığım için tekrar windows yüklemek için flash attım ve yine hata aldım. Şuan tüm her şeyi sıfırlayıp tekrar kurmam gibi bir şey mümkün mü. Başka bir bilgisayarım var flash ayarlayabiliyorum. Ama hard diskimi silemem.
  14. batikanyeginol

    ÇÖZÜLDÜ Disk İzlencesinde APFS gözükmüyor.

    tamamdır geldi seçenek çok teşekkürler
  15. batikanyeginol

    ÇÖZÜLDÜ Disk İzlencesinde APFS gözükmüyor.

    zaten öyle yaptım :/
  16. batikanyeginol

    ÇÖZÜLDÜ Disk İzlencesinde APFS gözükmüyor.

    Biçim seçmeye bastığımda sadece mac os genişletilmiş var apfs seçmezsem sorun ya da seçebilmem için ne yapmam gerekiyor ?
  17. batikanyeginol

    MSI B250 GAMING PRO | i3-7100 | GTX 1060 Big Sur Uyumu

    oyun işi zaten windows sistemimde olacak çok teşekkürler bilgilendirme için
  18. batikanyeginol

    MSI B250 GAMING PRO | i3-7100 | GTX 1060 Big Sur Uyumu

    peki ekran kartım olmadan i3 gibi bir işlemci ile akıcı olur mu deneyimim airdrop vs. çok ihtiyacım değil icloud servisleri benim en büyük ihtiyacım
  19. batikanyeginol

    MSI B250 GAMING PRO | i3-7100 | GTX 1060 Big Sur Uyumu

    Ben sistemime big sur sistemini dual boot olarak yüklemek istiyorum ama ekran kartımın uygun olmadığı söylendi, o zaman ben ekran kartımı o sistem için kullanmadan işlemcimim grafik kartıyla kullannabilir miyim diğer windows sistemimi etkilemeden? Eğer olmazsa virtualbox tan kurmam mantıklı mı...
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler