NVRamReset kendiliğinden var sanırsam boot edince openshellin yanında duruyor, ama ayrıyeten eklemeyi deneyebilirim daha sağlıklı olacaksa, kextleri düzenledim, setupvrtualmap false yapana kadar hep bu hatayı alıyordum true yaptım şimdi yine aynı hata hem comresette taklı kalıyor, dummy brick...
Elimde Thinkpad E15 gen1 laptop var, i7 10510U işlemcili, Ventura 13.5 kurmaya çalışyorum ama hep comreset hatası alıyordum sonra setupvirtualmapi false yaptım bu sefer de exitbs: Start satırında duruyor, donmuyor sadece orada kalıyor ilerlemiyor. Config'im aşağıda bu şekilde. Ve evet USB 2.0...
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.