Hocam uzun süre cevap yazamadım. Ancak şimdi müsait olabildim. Şimdi sisteme Catalina yükledim. Ses için AppleALC kullandım ve çalışıyor id=27 ama yine aynı problem windowsdan geçiş yapınca ses yok bluetooth var. Doğrudan mac başlatınca ses var Bluetooth yok.
Asus da yeni bios güncellemesiyle açılışta ve kullanımda sorun çıkarıyor bios versiyon düşürüp sitedeki verilen imajla kurulum yapıp daha sonra sistemine göre config dosyasını kullanırsan sorun çıkarmaz. Ben bu şekilde yapınca sorunsuz çalışıyordu. Asus X556UQK kullanıyorum. Ayrıca usb 3.0...
Hocam sistem açıldı donma sorunu yok ama ses ve wifi mojavedeki yapmaya çalışdım ama olmadı. Ses için VoodooHDA'yı kullanıyordum. Legacy olarak kurulum yapıyordum ve çalışıyordu. Wifi içinde /System/Library/Extensions içinde IOFamily.... iki dosya vardı onları silip iki tane kext dosyası vardı...
Merhaba hocam sorunsuz kurulum yaptım ancak sistemi açtığımda kilit ekranında şifreyi girdikten sonra donuyor. Ne yapabilirim? Mojave sorunsuz çalışıyor.
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.