alfawise kullanıcısının son içeriği

  1. A

    Hangi sürümü kurmalıyım?

    Uygulama ekran kartı sürücüsü olmadan son macos sürümüne kadar destek olduğunu belirtiyor ekran kartı sürücüsü ile kullanmak istersem macos big sur yüklemem gerektiğini belirtiyor bende kurulum için big sur kurmak istedim ancak opencore efi yapılandırmasında hata yapıyorum sanırım boot load...
  2. A

    Hangi sürümü kurmalıyım?

    Opencore simplify da gösterilen ekran kartı desteği sahte mi yani hocam?
  3. A

    Hangi sürümü kurmalıyım?

    Selamlar dostlar aşağıda ki sisteme hangi sürümü kurabilirim? Eski bir sistem uefi desteği yok mbr(eski bios) bir sistem Amd fx 6300 6 çekirdek 12GB DDR3 RAM GTX 650TI Boost Asus M5A78L-M LX Anakart Sistemde 2 adet ssd var biri Kingston diğeri adata bir tane daha ssd var boşta 120gb diğer...
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler