Merhaba, Catalina'yı Ryzen 1700x'li bilgisayarıma kurdum. Ses, internet, grafik, ram hiçbir şeyi tanıtmasam da sistem otomatik olarak her şeyi tanıdı. Fakat, çok amatör olduğum için bu aşamadan sonrasını getiremedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Sorunum şu, buradaki -wegnoegpu komutunu...