tam bios ayarlarımı yaptım boot managerde usb ilk sıraya koydum usb den opencore ya girince hazırlamış olduğum monterey kurulumuna giriyorum ordanda kod satırları akarken ekran bianda gri oluyor bu alanda daha acemiyim kendi sistemime göre efi yapmayı denedim ama sonuç hep aynı koda satırları...
iyi günler acemiyim ve hackintosh kurulumu yapmak istiyorum bilgisayarım CASPER A45 All İn One
-İntel UHD 620
-İ3 8100F
-8GB DDR4 RAM
-Bilinmeyen Anakart (American Megatrens)
şuanlık elimde macOS Catalina nın İSO dosyası var ve config driver gibi şeyleri nasıl ayarlıyacağım yada BİOS ayarlarını...
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.