Big surun yazma korumasıdan dolayı ialsyi /usr/bin klasörüne kopyalayamıyorum. Rica etsem verdiğim dsdtyi reis.txt ile düzenler misiniz?
Teşekkürler.
.
Ben şimdi dsdtlerimi yamaldım.
Eğer bana adım adım anlata bilecek zamanınız varsa bende open core kurmak istiyorum bir ay önce çok denemiştim ama olmadı ben tam olarak ne yapacağımı bilmiyorum rehberlerde takıldığım noktalar oluyor siz bana yardımcı olursanız hazırlayalım usb ?
Open Core denedim ama beceremedim efi oluşturamadım.
O zaman böyle oluyor demi ?
Hangi yamalar yapmalıyım batarya yok laptopda wifi de kullanmıyorum.
Efi ve config dosyamda iyi sanırım.
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.