takıldığımda gelirim hocam teşekkür ederim :)
hocam ne windowstan vazgeçebiliyorum ne hackintoshtan windows ile dualboot nasıl yaparım? @strangerone
daha hackintos'u kuramadım bayram ziyaretleri malum
@strangerone hackintosh' kurulum medyasından boot ederken bu konunun gerisindeki efi problemini...
Hocam RX550 Servise gitmişti o yüzden geciktim aygıt yolunu hemen paylaşayım
ACPI(_SB_)#ACPI(PC00)#ACPI(PEG1)#ACPI(PEGP)
servis süreci 35-40 gün sürdü 2 defa gönderdiğimden dolayı
Hocam harici zaten kuruluma başladığımdan beri bağlı değil bilgisayardan tamamen söktğm ne yaparsam yapayım uyanmıyor yamasız configde görüntüyü alıyorum
sanırım buradan birşeyler çıkarabiliriz
hocam standart bir hdmi kablosu kullandım iki tarafı da hdmi uçlu durum aynı
ek olarak windows üzerinde dönüştürücüm çalışıyor :)
merhaba rx 550 yi anakarttan unplug ettim kurulum başarılı opencore 0.9.7 kullandım ekran kartını daha sonra tanıtacağım ama uhd630 u tanıtmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz?
görüntüyü vga to hdmi dönüştürücüden alıyorum ve anakart üzerinde onboard 2 soket var 1 vga 1 hdmi display port yok
hocam şey soracağım ben hackintosh u windowsun yanına nasıl kurabilirim
@strangerone etiketleyip rahatsız ettiğim için kusura bakma hocam benim sistemim için vermiş olduğun güncel efi klasörünü paylaşabilir misin
Merhaba kurulum başarılı fakat Venturaya RX550 Lexayı tanıtmaya çalışıyorum yardım...
Config dosyasini da denedim igpu ya da cektim bu sefer bir takim yazilar akiyor bootloopta kaliyor dongude pc yeniden basliyor
Port 2 Called device with error tarzı bir hata
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.