Arama Sonuçları

  1. melikssahin

    Asus X556UQK Batarya,Wifi ve Ses Sorunu

    Hocam Teşekkür ederim fakat Mojaveye geri döndüm. Sanırım Catalina için AR95XX Desteği yok
  2. melikssahin

    Asus X556UQK Batarya,Wifi ve Ses Sorunu

    Hocam Rehberde belirtilen kextleri silmek için S/L/E ye giriyorum fakat Sil işareti çıkmış.Çöp Kutusuna Sürüklediğim zamanda "Bu Uygulama MacOS için gerekli olduğundan silinemiyor" diyor
  3. melikssahin

    Asus X556UQK Batarya,Wifi ve Ses Sorunu

    Pil Geldi Ama %0 Gözüküyor Mojave DSDT ve SSDT dosyalarım ise işe yaramıyor Şuan DSDT ve SSDT lerim çalıştı pil yüzdesi düzgün gözüküyor artık. Geriye Ses ve Wifi Kaldı. Wifi için ne yapabilirim?
  4. melikssahin

    Asus X556UQK Batarya,Wifi ve Ses Sorunu

    Merhabalar Catalina kurmuş bulunmaktayım fakat Pil simgesi yok,wifi ve ses de çalışmıyor nasıl düzeltebilirim? Sistem Özelliklerim: İ5-7200U 12GB RAM GT940MX Wifi Kartım:AR956X Ses Kartım:ALC255
  5. melikssahin

    macOS Mojave Ek Güncellemesi - Version 2 Yayınlandı

    Bende "Mojave 10.14.5" var ama güncelleme kontrolü yaptığımda güncel diyor.
  6. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ DSDT/SSDT Dosyaları asl hale getirilmiyor

    Hocam grupta aynı bilgisayarı kullanan birisinin paylaştığı dosyayı denedim çalıştı bende ihtiyacım kalmadı teşekkür ederim yine de.
  7. melikssahin

    [Başarılı Kurulum] Asus K556UQ | Sierra 10.12.6

    Hocam çok teşekkür ederim aynı bilgisayar bende vardı beni büyük bir dertten kurtardınız :)))
  8. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ DSDT/SSDT Dosyaları asl hale getirilmiyor

    Merhabalar Leptopuma MacOS Mojave kurdum ve Ekran Parlaklığı ve Pil Yüzdesi için Yama yapmak istedim gerekli programları kurdum fakat dosyaları aml yaparken errors veriyor yardımcı olabilir misiniz?
  9. melikssahin

    macOS Catalina Public Beta 3 (19A501i) Kurulum İmajı

    Tamam hocam şimdiden teşekkür ederim :)
  10. melikssahin

    macOS Catalina Public Beta 3 (19A501i) Kurulum İmajı

    Hocam Yandex Disk Uygulamasından indirdim Tarayıcıdan İndirdim İDM den indirdim Fakat yine olmadı ? Gülüyorum artık kendime
  11. melikssahin

    macOS Catalina Public Beta 3 (19A501i) Kurulum İmajı

    Biliyorum hocam fakat sorun orada zipten çıkmıyor dosya hata veriyor. Winzip Geçersiz diyor Windowsun kendi içinde gelen ise direk hata veriyor.
  12. melikssahin

    macOS Catalina Public Beta 3 (19A501i) Kurulum İmajı

    Zip dosyasının içerisinde ki RAW dosyasını çıkarıyoru. Winzip ve Windows Gezgini denedim onlar hiç açamıyor
  13. melikssahin

    macOS Catalina Public Beta 3 (19A501i) Kurulum İmajı

    Hocam 5. İndirişim bu 5 İnen dosyada ayıklama yaparken bu hatayı alıyorum
  14. melikssahin

    macOS Catalina Public Beta 3 (19A501i) Kurulum İmajı

    Hocam Dosyayı İndirip Klasöre Çıkart diyorum Arşiv bozuk hatası veriyor 3 kez indirdim hepsinde de hata verdi
  15. melikssahin

    AR956x Tanıtma Sorunu

    Evet hocam. Wifi modelim AR956x.
  16. melikssahin

    [Başarılı Kurulum]Asus X556UQK macOS Mojave 10.14

    Hocam Wifi ve Batarya gibi şeyleri halledemedim. Nasıl yapabilirim?
  17. melikssahin

    AR956x Tanıtma Sorunu

    Hocam kext yükleyemiyorum çıldıracağım. Wifi aktif edemiyorum
  18. melikssahin

    [Başarılı Kurulum]Asus X556UQK macOS Mojave 10.14

    313 Sürümüne düşürdüm. Kurulum sorunsuzca çalıştı. Teşekkür ederim ? Hocam MacOS u sorunsuzca kurdum. Windows ortamına geçerken sistem BIOS'u güncelledi tekrardan. Şuan MacOS Boot Ekranında Takılıyor ??‍♂️
  19. melikssahin

    [Başarılı Kurulum]Asus X556UQK macOS Mojave 10.14

    BIOS:317 sürümünde şuan.
  20. melikssahin

    [Başarılı Kurulum]Asus X556UQK macOS Mojave 10.14

    Çok Teşekkür Ederim Hocam USB'ye flashladım dosyaları UEFI şekilde Clover a girdim. Leptopuma uygun olanı seçtim ve kurulumu başlattım. Sonuç bu hocam siz nasıl yapmıştınız?
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler