Hocam Rehberde belirtilen kextleri silmek için S/L/E ye giriyorum fakat Sil işareti çıkmış.Çöp Kutusuna Sürüklediğim zamanda "Bu Uygulama MacOS için gerekli olduğundan silinemiyor" diyor
Pil Geldi Ama %0 Gözüküyor Mojave DSDT ve SSDT dosyalarım ise işe yaramıyor
Şuan DSDT ve SSDT lerim çalıştı pil yüzdesi düzgün gözüküyor artık. Geriye Ses ve Wifi Kaldı. Wifi için ne yapabilirim?
Merhabalar Catalina kurmuş bulunmaktayım fakat Pil simgesi yok,wifi ve ses de çalışmıyor nasıl düzeltebilirim?
Sistem Özelliklerim:
İ5-7200U
12GB RAM
GT940MX
Wifi Kartım:AR956X
Ses Kartım:ALC255
Merhabalar Leptopuma MacOS Mojave kurdum ve Ekran Parlaklığı ve Pil Yüzdesi için Yama yapmak istedim gerekli programları kurdum fakat dosyaları aml yaparken errors veriyor yardımcı olabilir misiniz?
Çok Teşekkür Ederim Hocam
USB'ye flashladım dosyaları UEFI şekilde Clover a girdim. Leptopuma uygun olanı seçtim ve kurulumu başlattım. Sonuç bu hocam siz nasıl yapmıştınız?
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.