Arama Sonuçları

  1. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    takıldığımda gelirim hocam teşekkür ederim :) hocam ne windowstan vazgeçebiliyorum ne hackintoshtan windows ile dualboot nasıl yaparım? @strangerone daha hackintos'u kuramadım bayram ziyaretleri malum @strangerone hackintosh' kurulum medyasından boot ederken bu konunun gerisindeki efi problemini...
  2. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Hocam RX550 Servise gitmişti o yüzden geciktim aygıt yolunu hemen paylaşayım ACPI(_SB_)#ACPI(PC00)#ACPI(PEG1)#ACPI(PEGP) servis süreci 35-40 gün sürdü 2 defa gönderdiğimden dolayı
  3. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Eğer RX550 ye aml hazırlayamazsam bu konuya tekrardan ekleyeceğim :)
  4. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    H410m-b modeli ama yongası h510
  5. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Hocam harici zaten kuruluma başladığımdan beri bağlı değil bilgisayardan tamamen söktğm ne yaparsam yapayım uyanmıyor yamasız configde görüntüyü alıyorum
  6. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    sanırım buradan birşeyler çıkarabiliriz hocam standart bir hdmi kablosu kullandım iki tarafı da hdmi uçlu durum aynı ek olarak windows üzerinde dönüştürücüm çalışıyor :)
  7. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Hocam tamamen hdmi çıkışlı bi tvde nvram reset yapıp tekrar denedim fakat sonuç yine aynı Opencore log bırakmış birazdan ekleyeceğim
  8. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    acaba h510 chipset yüzünden çalışmıyor olabilir mi hocam?
  9. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Monitör boşa düştü check video cable şeklinde Ocat ile dp kısmına yamaladım windows 10 üzerinden ekte yamaladığım kısmı screenshot aldım
  10. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    merhaba rx 550 yi anakarttan unplug ettim kurulum başarılı opencore 0.9.7 kullandım ekran kartını daha sonra tanıtacağım ama uhd630 u tanıtmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz? görüntüyü vga to hdmi dönüştürücüden alıyorum ve anakart üzerinde onboard 2 soket var 1 vga 1 hdmi display port yok
  11. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    hocam şey soracağım ben hackintosh u windowsun yanına nasıl kurabilirim @strangerone etiketleyip rahatsız ettiğim için kusura bakma hocam benim sistemim için vermiş olduğun güncel efi klasörünü paylaşabilir misin Merhaba kurulum başarılı fakat Venturaya RX550 Lexayı tanıtmaya çalışıyorum yardım...
  12. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Pc restart attiktan sonra bu hatada takildi
  13. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Nihayet paylaştığınız son EFI klasörü setup ekranına geldi sistemim açıldığında donanım tanıtmak için yardım isteyeceğim
  14. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Config dosyasini da denedim igpu ya da cektim bu sefer bir takim yazilar akiyor bootloopta kaliyor dongude pc yeniden basliyor Port 2 Called device with error tarzı bir hata
  15. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Kamera kalitesini düşürüp bi şekilde yukleyebildim bu sekilde kaliyor birazcik yazi aktiktan sonra
  16. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Opencore ekranini görüyorum fakat yazilar akmadan duruyor reset nvram yaptim yazilari yukleyemiyorum dosya cok büyük diyor
  17. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    Aynı hatayı almiyorum sistem log tutmuyor fakat boot etmiyorda tıkanıp kalıyor rx550 ssdt hazirlamadim daha hocam yollari bilmedigimden
  18. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    hocam kurulum boot etmiyor log dosyam ekte tüm bios ayarlarını yaptım fakat tıkanıp kaldı
  19. tazebakliyat

    Merhaba Sistemim Hangi Mac Sürümünü Çalıştırır?

    opencore mu kullanmalıyım clover mı hangisi daha güncel?
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler