iMac20.1 olarak smbios ayarlandı. Port yaması yapıldı. Bu sefer ses sorunu var. HDMI ile ses alamıyorum.
Bu illaki İmac 20.1 olmak zorunda mı?
MacPro 7.1 ile hiç sıkıntı yaşamazken bu smbiosu kullanmam doğru değil mi?
Merhaba arkadaşlar. RX470 kartımı emekliye ayırma zamanı geldi diye düşündüm ve yeni yıla girmeden yani fiyatlar da daha fazla uçmadan Ekran Kartımı güncelleme kararı aldım. Yakın zamanda kartım geldi ve sisteme bağladım.
Kullandığım EFI dosyası RX470 ile uyumlu olunca direkt olarak yeni kart...
Ekran kartı gelene kadar test ve deneme amaçlı olarak deneyim edinme niyetm oldu. Fazla da kurcalamadan kısa yol varsa bakayım dedim ve Macboocpro olarak etkinleitirme önüme çıkınca onu seçtim. Kısacası olay bu. :)
Yeni kartım geldi bunun için bir konu açacağım. Şuan sorun yok ama merak ettiğim...
Anakart MSI B460M PRO
İşlemci i5 10400 Comet Lake
Yerleşik Grafik Birimi İntel UHD 630
Kullanılan Smbios MacBooPro16.4
macOS sürümü Sonoma 14.1.1
OpenCore 0.9.6
Standart olarak kullandığım CometLake EFI klasöründe bulunan config.plist dosyasında smbios MacBookPro 16.4 olarak değiştirildi ve UHD...
Aynı cihazı kullanıyorum. Bende CSR8510 A10 olarak geçiyor. Kullandığım kext dosyaları şöyle.
BlueToolFixup.kext
BrcmFirmwareData.kext
BrcmPatchRAM3.kext
Bir sorun yaşarsanız bu üçünü birden kullanın.
https://github.com/acidanthera/BrcmPatchRAM/releases/tag/2.6.8
Forumda paylaşılan imajı ve Efi klasörünü kullandım kurulumda. İlk kurulum sonrası takılma oldu. Ventura için kullandığım EFI klasörünü kullanınca kurulum devam etti ve sorunsuz bir şekilde tamamlandı. İmajı hazırlayan arkadaşlara teşekkür ederim.
EFİ Klasörü...
Sorunsuz kurabilirsin. Sistem toplarken Hackintosh uyumlu toplamıştım. BigSur ve üzeri sürümleri destekler. Burada paylaşılan İmajlarda sadece CometLake config dosyasını kullanarak sorunsuz kurulum yapılmıştır. Ekstra bir ayar yoktur.
Ses ve ağ sürücüleri İmaj içinde bulunan EFI içinde mevcut...
İmzamdaki sisteme Monterey üzerine güncelleme ile Ventura kurulumu yapıldı. Sorunsuz bir şekilde tüm donanımlar çalışıyor.
EFI Klasörü:
https://disk.yandex.com.tr/d/5gzsFlbdHYHoyw
Ek olarak buradan da faydalanabilirsiniz.
https://www.tonymacx86.com/buyersguide/building-a-customac-hackintosh-the-ultimate-buyers-guide/
Bir bütçe belirleyin ona göre sistem toplayalım.
Kullandığınız modifiye iso içinden çıkarılan bileşenler bu soruna neden olmuştur.
Msdn temiz kalıp kullanırsanız sorun çözülecektir. Arkadaşlar temiz msdn kalıp bağlantılarını vermişler.
Apple bence msdn iso istiyor.
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.