Arama Sonuçları

  1. B

    Çoklu Monitör Problemi

    Merhabalar. Ekran kartımda biri HDMI, biri DisplayPort, diğeri de DVI olan çıkışlardan bağladığım üç adet 27" monitörüm var. Windows'ta bu üçünü de sorunsuz şekilde aynı anda kullanıyorum. Monterey'de de ekran kartımı başarıyla tanıttım. Ama şöyle bir sorunum var: Bilgisayara üç monitör de...
  2. B

    VMware Görüntü Bozukluğu (Clover)

    Ekran kartına fake id atayabilmek ve lüzumu olan kextleri tanıtabilmek için clover kullanıyorum aslında
  3. B

    ÇÖZÜLDÜ VMWare - EFI ile Boot Etmek

    Teşekkürler sağolun.
  4. B

    VMware Görüntü Bozukluğu (Clover)

    Clover bootloader ile VMware üzerine Monterey kurdum. Yalnız Clover ile boot ettiğimde görüntü çok bozuk görünüyor. (OpenCore ile zaten hiçbir şekilde boot edemiyorum bu yüzden Clover kullanıyorum.) Bunu nasıl düzeltirim? Görüntüyü aşağıya ekliyorum.
  5. B

    ÇÖZÜLDÜ VMWare - EFI ile Boot Etmek

    Merhabalar. Windows platformunda VMWare üzerinde başarılı bir macOS Monterey kurulumu yaptım. Şöyle bir sorum olacak; ben sanal makine içinde Clover Configurator kurup EFI'yi mount edip içine önceden yapılandırdığım clover EFI'sini kopyaladım. Fakat sanal makine başlatılırken Efi'den boot etmek...
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler