Arama Sonuçları

  1. L

    Ekran Çözünürlüğü Yok

    benim monitörümde sadece VGA girişi var ne yapabilirim ? monitörümün orda vganın yanında DVI Yazıyor Ama yuva yuva yok hocam yusfklncc
  2. L

    Ekran Çözünürlüğü Yok

    merhabalar arkadaşlar ekran çözünürlüğüm maka 1280x1024 oluyor önceden Monterey kurmuştum konu açmıştım ondada aynıydı şimdide aynı ekran kartını tanıttım 2048 mb olarak gözüküyor DP To VGA Kullanıyorum suanda Catalina kurdum yine aynı nasıl yapabilirim programla ile de olmuyor görüntü bozuluyor...
  3. L

    HD4600 çözünürlük sorunu

    merhaba arkadaşlar çözünürlük 1366x768 oluyor Max daha yüksek olmuyor her programı kullandım 1920x1080 yapamıyorum ekran kartını oto tanıdı zaten i5 4460t hd 4600 switchresx ile 1920 1080 yaptım fakat ekranın bir kısmı sola kaydı sağ tarafta siyah bir çizgi oluştu yardım istiyorum
  4. L

    HDMI Ses Sorunu

    arkadaşlar voodoohda kurdum fakat bilgisayarımda jak girişi bozuk VE Hdmi To VGA Kullanıyorum Ses Girişi Var Onun Yalnız HDMI Den Ses Alamıyorum Ayarlardan Seçmeme Rağmen Intel / NVIDIA / AMD Grafik Kartlarında HDMI Üzerinde Ses Tanıtmak - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu bu...
  5. L

    Sistemim Mojave Veya High Sierra Desteklermi

    Arkadaşlar Sistemim Mojave Veya High Sierra Desteklermi Asus Radeon HD6570 İntel Dual Core E6500 350 GB Harddisk asus p5g41t-m lx Şuanda El Capitan Kullanıyorum Clover İle PC Boot Edemiyorum O Yüzden Bukalemun Bootloader Kullanıyorum Sizce Desteklermi ?
  6. L

    Asus p5g41t-m LX | E6500 Mojave Uyumu

    İntel Core duo e6500 asus p5g41t-m lx 4 gb ddr 3 ram asus radeon hd 6570 2 GB 350 GB Disk
  7. L

    Big Sur için yama istiyorum

    evet 1920x1080 denicem configi Maalesef Olmadı Siyah Ekran Aldım yine
  8. L

    Big Sur için yama istiyorum

    İnternetten Yamalar Bulduk Fakat Hata Bu Core audio chanell da takılıyor apple alc yi pasif bıraktım alcid i sildim birde deniyoruz. Olmadı 0console users da kalıyor @mehmetyuksel Hocam bir yardım edebilirmisiniz tanıtmadık.İki gündür Bir EFI bulduk ama siyah ekran yine yine yine.
  9. L

    Big Sur için yama istiyorum

    Merhaba Herkese Big Sur Kurdum Fakat Ekran Kartımı Tanımıyor Yama Gerekiyormuş Yama Dosyası Atabilirmisiniz İşlemci : İ5 4460-T Ekran kartı : intel hd graphics 4600 Ram : 8 GB DDR3 Ram Harddisk : 500 GB
  10. L

    Verileri kaybetmeden Windows yanına macOS kurulumu

    Bende bunun cevabını arıyorum windowsdaki verilerimi kaybetmeden nasıl mac os a geçirebilirim
  11. L

    Qualcomm Atheros AR8151 Ethernet kext

    Qualcomm Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller Modeli Bu Arkadaşlar Size Zahmet Kext İni Atarmısınız Bide Nasıl Kullanacağımıda Anlatırsanız Çok Memnun olurum
  12. L

    E6500 MacOs Bilgisayarınıza Yüklenemedi

    Arkadaşlar Herkese Merhaba Ben MacOs El Capitan Kurarken Macos yüklenemedi hatası aldım biraz araştırdım config ile çözülüyormuş ama config yapma bilgim 0 İşlemcim : İntel Pentium Dual Core E6500 Ekran Kartım : Asus Radeon 6570 HD Fakat Sistemde AMD olarak gözüküyor nedenini bilmiyorum RAM ...
  13. L

    Kuruluma Geçmiyor

    Legacy Bios Kullanıyorum intel core 2 duo işlemcim var asus 2 gb ekran kartım var 4 gb ddr3 ramim var ve 300 gb alanım var giriyorum yazılar geliyor sonra son olarak imac sürümü 0.xxxxx diye bi sürüm yazıyor ve sonra kendi kendine resetleniyor
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler