merhabalar arkadaşlar ekran çözünürlüğüm maka 1280x1024 oluyor önceden Monterey kurmuştum konu açmıştım ondada aynıydı şimdide aynı ekran kartını tanıttım 2048 mb olarak gözüküyor DP To VGA Kullanıyorum suanda Catalina kurdum yine aynı nasıl yapabilirim programla ile de olmuyor görüntü bozuluyor...
merhaba arkadaşlar çözünürlük 1366x768 oluyor Max daha yüksek olmuyor her programı kullandım 1920x1080 yapamıyorum ekran kartını oto tanıdı zaten
i5 4460t hd 4600
switchresx ile 1920 1080 yaptım fakat ekranın bir kısmı sola kaydı sağ tarafta siyah bir çizgi oluştu yardım istiyorum
arkadaşlar voodoohda kurdum fakat bilgisayarımda jak girişi bozuk VE Hdmi To VGA Kullanıyorum Ses Girişi Var Onun Yalnız HDMI Den Ses Alamıyorum Ayarlardan Seçmeme Rağmen Intel / NVIDIA / AMD Grafik Kartlarında HDMI Üzerinde Ses Tanıtmak - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu bu...
Arkadaşlar Sistemim Mojave Veya High Sierra Desteklermi
Asus Radeon HD6570
İntel Dual Core E6500
350 GB Harddisk
asus p5g41t-m lx
Şuanda El Capitan Kullanıyorum Clover İle PC Boot Edemiyorum O Yüzden Bukalemun Bootloader Kullanıyorum Sizce Desteklermi ?
İnternetten Yamalar Bulduk Fakat Hata Bu
Core audio chanell da takılıyor apple alc yi pasif bıraktım alcid i sildim birde deniyoruz. Olmadı 0console users da kalıyor
@mehmetyuksel Hocam bir yardım edebilirmisiniz tanıtmadık.İki gündür
Bir EFI bulduk ama siyah ekran yine yine yine.
Qualcomm Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller Modeli Bu Arkadaşlar Size Zahmet Kext İni Atarmısınız Bide Nasıl Kullanacağımıda Anlatırsanız Çok Memnun olurum
Arkadaşlar Herkese Merhaba Ben MacOs El Capitan Kurarken Macos yüklenemedi hatası aldım biraz araştırdım config ile çözülüyormuş ama config yapma bilgim 0
İşlemcim : İntel Pentium Dual Core E6500
Ekran Kartım : Asus Radeon 6570 HD Fakat Sistemde AMD olarak gözüküyor nedenini bilmiyorum
RAM ...
Legacy Bios Kullanıyorum intel core 2 duo işlemcim var asus 2 gb ekran kartım var 4 gb ddr3 ramim var ve 300 gb alanım var giriyorum yazılar geliyor sonra son olarak imac sürümü 0.xxxxx diye bi sürüm yazıyor ve sonra kendi kendine resetleniyor
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.