Bu konuyu osxinfoya teşekkür için açıyorum. tüm sorumlarımla teker ilgilenip yardımcı oldular kendilerine teşşekürü borç biliyorum. Sağolun var olun. Size destek için ne yapmamızı istiyorsanız burayım. Her gün uğrayacağım. Normalde cacheleri(bildirimleri) kapatırım sadece bu sitenin cachelerini...