Arama Sonuçları

  1. melikssahin

    TP Link UB400 Çalışmıyor

    Resimdeki ayarları kaydettim NVRAM Reset yaptım fakat işe yaramadı hocam hala aynı şekilde gözüküyor Olmadı hocam resimdeki ayarları yaptım ama yemedi yine
  2. melikssahin

    TP Link UB400 Çalışmıyor

    Hackintool ile bu şekilde gözüküyor hocam Mavi olan USB Dongle. Bu Arada İntelBluetooth olayını anlamadım çünkü kullandığım dongle BCM içeriyor kodu da bu şekilde BCM_4350C2
  3. melikssahin

    TP Link UB400 Çalışmıyor

    En Güncel sürüm olan 2.1.0 yüklü hocam ama configde kapalı durumdalar ayrıca BIOStanda LOCK kapalı haldeler
  4. melikssahin

    TP Link UB400 Çalışmıyor

    Hocam bunu yapmıştım fakat olmadı attığım sslerden de görebilirsiniz BRCM…….3 kextinide denedim ama onunla da çalışmamıştı
  5. melikssahin

    TP Link UB400 Çalışmıyor

    Merhabalar @mustachedocto Hocamın EFI dosyası ile başarılı ve sorunsuz(Touchpad dışında) bir Big Sur kurulumu yaptım. BIOS üzerinden İntel bluetooth kartımı devre dışı bırakarak TP Link UB400 Bluetooth USB Dongle kullanmaya başladım. Big Surda gayet güzel çalışıyordu kulaklığımı bağlayıp...
  6. melikssahin

    [Başarılı Kurulum] Big Sur / Asus X556UQK - OpenCore 0.7.2

    Hocam merhabalar EFI ile kurulumu yaptım her şey çok güzel fakat tek bir sorunum var Touchpad çalışmıyor bunu nasıl halledebiliriz şimdiden teşekkür ederim?
  7. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ HDMI kablosunu çıkarıp takınca görüntü geliyor.

    Evet bu kod ile daha iyi oldu artık sistem açıldıktan bir kaç saniye sonra görüntü geliyor artık.
  8. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ HDMI kablosunu çıkarıp takınca görüntü geliyor.

    Merhabalar Sistem açıkken HDMI takınca çalışıyor ve ekrana görüntü geliyor fakat sistemi yeniden başlatınca HDMI görüntü gelmiyor kabloyu çıkarıp takınca görüntü geliyor. Normalde direkt olarak görüntünün gelmesi gerekir.
  9. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ Kurulum Kapanıyor ve Opencore da devam etme seçeneğini bulamıyorum

    Dediğiniz gibi Opencore sürümü düşürdüm ve düzeldi "MacOS Installer" seçeneği geldi ve kurulum devam ediyor. Teşekkür ederim.
  10. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ Kurulum Kapanıyor ve Opencore da devam etme seçeneğini bulamıyorum

    Evet Diskin adını seçip dediğiniz gibi formatlıyorum. Evet bir adet HDD bağlı sistemim de1 SSD + 1HDD var. Daha önceden Big Sur kurulumu yapmıştım o zaman Stabil bir EFI yapmıştım o efiyi kullanıyorum. Dün O Efinin OC sürümünü ve config sürümünü güncellemiştim.
  11. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ Kurulum Kapanıyor ve Opencore da devam etme seçeneğini bulamıyorum

    Merhabalar kurulum normal şekilde devam ediyorken bir anda Apple'ın bilinen bu dönem kapanma simgesi geliyor ve sistem yeniden başlıyor. Opencore açılınca kuruluma devam etme seçeneği yok. Install Big Sur seçeneği var onu seçince de tekrardan Disk seçme safari kuruluma başlama seçeneklerinin...
  12. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ NO Schema Apple hatası

    Teşekkür ederim işe yaradı.
  13. melikssahin

    ÇÖZÜLDÜ NO Schema Apple hatası

    Merhabalar resimde görüldüğü üzere bu hatayı alıyorum OC ye girerken. Bu yazı gözüküyor sonra normal şekilde OC açılıyor ve ayrıca ne yaptıysam modern oc arayüzünü açamıyorum hep klasik eski tip arayüz var.
  14. melikssahin

    Panic Shot Hatası

    Evet hocam config değiştirdikten sonra nvramreset yaptım fakat sonuç değişmedi. Başka ne yapabiliriz? Farklı bir config vs. Hocam Forumda bulduğum başka bir config i denedim kuruluma geldim fakat Disk İzlencesinde USB Bellek gözüküyor sadece ne yalabiliriz?
  15. melikssahin

    Panic Shot Hatası

    Yok Hocam yine aynı hatayı alıyorum.
  16. melikssahin

    Panic Shot Hatası

    Merhabalar Big Sur kurulumuna başlarken böyle bir hata alıyorum. Config olarak imaj dosyasında ki Kaby Lake olanı kullanıyorum. Bu hatayı nasıl düzeltebiliriz şimdiden teşekkür ederim.
  17. melikssahin

    Apple ARM geçti, bu durum Hackintoshu baltalar mı ?

    En son çıkan intel mac cihazlara güncelleme desteği kesildiği zaman hackintosh da bitmiş demektir
  18. melikssahin

    Asus K555UB-XO092T | Catalina 10.15.3

    Merhabalar ASUS USB N10-NANO Stabil çalışıyor mu? ve Airdrop,iMesseage,Facetime çalışıyor mu?
  19. melikssahin

    ASUS X556UQK Hackintosh Uyumu

    Üretici & Model: ASUS X556UQK Detaylı CPU modeli: Intel Core i5 7200U Grafik Aygıtları: Intel HD Graphics 620 ve nVidia Geforce GT940MX Ağ Aygıtları: RTL8168 & Atheros AR9565 Disk ve Ram: 120GB SSD & 1TB HDD & 12GB DDR4 Bildiğim ve deneyimlediğim kadarıyla AR9565 kartıyla Bluetooh çalışmıyor...
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler