Merhabalar. Normalde macbook kullanıyorum, hacintosha merak sardım ve eski sistemimde el capitan denedim, her şey çok güzel çalışıyor, fakat USB olmadan bootlayamıyorum. opencore configurator ile mount efi yaptım USB'deki efi klasörünü kopyala yapıştır yaptım fakat SSD'den bootladığım zaman bir çizgi çıkıyor ve sistem bootlamıyor. Bu bölümü nasıl kopyalamam gerek yardımcı olur musunuz?
Bir diğer sorunumda iMessage çalışmıyor. Ayrıca ethernetide görmüyor sistem. RLT8111 el capitan için kext var mı? Kexti nasıl tanıtacağım? Daha hacintoshta yeniyim. Teşekkürler.
@strangerone hocam siz bilgili görünüyorsunuz. Yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler.
Bir diğer sorunumda iMessage çalışmıyor. Ayrıca ethernetide görmüyor sistem. RLT8111 el capitan için kext var mı? Kexti nasıl tanıtacağım? Daha hacintoshta yeniyim. Teşekkürler.
@strangerone hocam siz bilgili görünüyorsunuz. Yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler.
Son düzenleme: