Merhbalar . windowsu böleceğim mac için ve windowsu kullanmayı düşünmüyorum. 256 gb ssdimden kaça kaç ayırmam iyi olur ? windows kurulduktan sonra 182 gb boş alan kaliyodu. bunun 30 unu windows 150 sini mac yapmayı düşünüyorum sizce 30 iyi midir ? teşekkürler