Merhabalar. Daha önceden başarılı bir kurulum yapmıştım . Detaylı optimize edememiş olsam bile sıkıntısız kullanılıyordu . Şimdi ise aynı kurulumu tekrar yapıyorum. O kurulumun efi dosyasının yedeği ise elimde. Size sorum bu dosyayı doğrudan kullanabilir miyim?
- Laptop Modeli
- Lenovo G50-70
- İşlemci Modeli
- Intel Core i3-4030U (1.90 GHz 1600MHz 3MB)
- Grafik Kartı
- Intel HD Graphics 4400 1536 MB & AMD Radeon R5 M230 2GB
- Disk ve RAM
- 120GB SSD & 4 GB 1600 MHz DDR3