Öncelikle merhaba, sistemimde güç yönetimi ayarlarını yapmaya çalışıyorum. Bu rehberden ilerlemeye çalışıyorum ve XCPM yüklü değil olarak görünüyor. Konuda verilen SSDT-PLUG-DRTNIA.aml dosyasını da indirip config dosyama ekledim ama halen <"CPU0"> olarak görünüyor. XCPM yi aktif edebilmem için başka bir fikri olan varmı ? @strangerone, @kindo , @yusfklncc