Merhaba arkadaşlar, şu anda Monterey ve Windows 11 dual boot olarak kullanıyorum. Windows'a geçtiğimde Anakart modeli olarak Macbook Pro 13,1 olarak görüyorum. Benzer şekilde mac üzerinden terminal açtığımda aşağıdaki şekilde görünüyor. Bu bir uyumsuzluğa yol açar mı? Doğrudan macos'u açtığımda kulaklık üzerinde sorunlar yaşıyorum ama windowsu açıp sistemi yeniden başlatıp mac olarak girdiğimde kulaklık sorunsuz çalışıyor. Bu konuda fikri olan varsa paylaşabilir mi ? Şimdiden teşekkür ederim