Merhabalar, cihazımda 4500U var ve de ekran kartı yok, 16GB Ram, 480GB SSD ve de qualcomm atheros qca61x4a WiFi Kartı var biliyorum WiFi Kartım desteklenmiyor fakat elimde USB WiFi dongle var o yüzden sıkıntı yok benim açımdan. bugün bulduğum bir site de AMD işlemcilere Opencore ile Hackintosh yapılabileceği söyleniyor sizlere de danışıp denemek isterim sizler ne dersiniz?
Site: AMD OS X - Don't Switch, Modify
Site: AMD OS X - Don't Switch, Modify