Merhabalar arkadaşlar. Yeni yaptığım mojave kurulumunda bugün uyku moduna aldım bilgisayarı ve uyandırdığımda aşırı yavaştı herşey mouse bile yavaş hareket ediyordu. Ardından restart attım ve bu sefer hiç açılmamaya başladı. İşletim sistemi boot ediliyor ancak masaüstü ekran fotoğrafım görünüyor sadece başka hiçbir şey olmuyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
EDIT: Şimdi ise "please go to https://panic.apple.com to report this panic" uyanırısı veriyor uyarıyı ekte fotoğrafladım.
EDIT: Şimdi ise "please go to https://panic.apple.com to report this panic" uyanırısı veriyor uyarıyı ekte fotoğrafladım.
Ekli dosyalar
-
938.4 KB Görüntüleme: 514
Son düzenleme:
- Anakart Modeli
- Asus P8Z77-V LX
- İşlemci Modeli
- Intel i5 3470
- Grafik Kartı
- Radeon HD7850 (Asus DirectCUII 2GB version)
- Disk ve RAM
- 120GB SSD & 8GB DDR3 1600MHz