Abi bu seferde el capitan yüklemeyi denedim ama el capitandada şöyle birşey oldu seçenek ekranı çıkıyor ekranda efi,el capitan installer ve power shell falan var efiyi seçiyorum siyah ekran çıkıyor el capitan installer seçiyorum ondada yazılar akıyor sonrada flash patlar gibi beyaz birşey çıkıp...
Herkese selamun aleyküm ben hackintosh işlerinde yeniyim sabah 7den beri packard bell pew91 latopuma macOS high sierra kurmaya çalışıyorum ama still waiting for root device,karmaşık yazılar ve yasak işareti çıkıyor herşeyi denedim olmuyor usb portunu değiştirdim internette bulabildiğim herşeyi...
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.