gurco21 kullanıcısının son içeriği

  1. G

    Donanım İçin En Uygun Hakintosh

    evet varmış gözden kaçmış ama bu kalektif olmalı ve daha ön plana çıkarılmalı
  2. G

    Donanım İçin En Uygun Hakintosh

    Merhaba! (SAKIN METNİN TAMAMINI OKUMADAN VE ANLAMADAN KARAR VERMEYİN VEYA ELEŞTİRMEYİN.) Ben Mehmet Salih sistemim için bir kurulum tavsiyesi almayı düşündüm. Fakat gördüm ki herkes hemen en son veya en güncele odaklanmış. Ben göremedim ama bunu için ideal bir rehber hazırlanmalı ve her yeni...
  3. G

    Uygun Os var mı?

    O zaman linux nasıl imaj dosyası hazırlanır ona bakmam gerek sanırım belana işimi fazlasıyla çözecektir.
  4. G

    Uygun Os var mı?

    GT 710 aldım. Eski ama iş görür bence
  5. G

    Uygun Os var mı?

    Amd rx 760 yapsak ne olur .
  6. G

    Uygun Os var mı?

    Merhaba! Anakart asrock b450m İşlemci ryzen 5 3600 Ram game master 16 gb 4000 mhz 630w güç kaynağım var önemli değil zaten Amd Radeon hd 6450 ekran kartım var olmasada olur. Saygılarımla
  7. G

    Gigabayte GA-H61M-S2P-B3 Clover Ekranı Gelmiyor

    Boş ekran loading diyor en başta Yarın ss atarım
  8. G

    Gigabayte GA-H61M-S2P-B3 Clover Ekranı Gelmiyor

    Şimdi farkına vardım. Yardım kaydı açtığımı unutmuşum işe yaramıyor usta
  9. G

    Ventoy ile Hackintosh Yapılır mı?

    Herkese Merhaba! Kurulum yapılabilir mi? Yapılıyorsa diğer isolardan farkı var mı?
  10. G

    Apple logosunda takılıyor ve Kurulum Ekranında Fare Klavye Çalışmıyor

    clover ile oluyor ama donanım sıkıntısı yaşadım opencore ile yüklemek istiyorum
  11. G

    Apple logosunda takılıyor ve Kurulum Ekranında Fare Klavye Çalışmıyor

    Yok olmuyor. Özer Dönmez hocam sizin tavsiyeniz üzerine macos kurmaya karar verdim arkadaşlar çok yardımcı olmaya çalışıyor. Ama olmuyor. Lütfen bir el atın.
  12. G

    Apple logosunda takılıyor ve Kurulum Ekranında Fare Klavye Çalışmıyor

    Şimdi başlıktaki iki konu içinde onlarca gönderi açılmış. Bir çoğunu okudum aynı sorunu olduunu düşündüğüme yorumda yaptım ama çözüm olmadı. Apple logosunu bir sefer tesadüfen geçtim. Onda da klavyem ve farem çalışmıyor.
  13. G

    Apple logosunda takılı kalıyor

    Yazılar akıyor ve yükleme barında kalıyor dediğiniz galiba doğru çünkü bir sefer yükleme ekranı geldi.
  14. G

    ÇÖZÜLDÜ Kurulum Ekranında fare klavye çalışmıyor

    Nasıl yaptın tam olarak tarif eder misin high Sierrada da böyledir herhalde
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler