Senin verdiğin EFI hangisi bulamadım :D Ve ayarlamarını yapmayı bilmiyorum malum yeniyim bu konuda :(
Bir de config.plist için indirdiğim bu klasörü nasıl çalıştıracağım?
EFI klasörünün içerisindeki config.plist dosyasını ProperTree veya OpenCore Configurator'ın son sürümü ile düzenlemelisiniz...
Bilmeyenler ya da takılanlar için, ufak bir araştırma sonucu xcode 10.1 versiyonunun /Contents/Developer/usr/bin/ dizinindeki xcodebuild dosyasını, son versiyondaki aynı dizindeki xcodebuild dosyasının üzerine yazdığınızda çalıştığını okudum.
O halde Hight Sierra yüklüyorum çünkü grafik programları ve mobil uygulama programları kullanacağım :) Çok teşekkür ederim vermiş olduğun bilgilerden dolayı.
Merhaba,
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Harici ekran kartım dahili ekran kartıma göre daha iyi performans vermez mi?
İstediğiniz bilgiler de aşağıdaki gibidir,
CPUID CPU Adı Intel(R) Core(TM) i7-8700 CPU @ 3.20GHz
nVIDIA GeForce GTX 950 Görüntü Bağdaştırıcısı
Intel Ethernet...
Merhaba arkadaşlar,
Hem forumda hem de hackintosh uygulamasında yeniyim (daha önce millattan önce bir vakit hackintosh kurmuşluğum var sadece). Dolayısıyla sizden bir parça destek rica edecektim.
Konunun özeti şu; biraz araştırma yaptım lakin doğru cevabı bulamadım.
Sorularım ise;
Aşağıda...
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.