Arkadaşlar benim gibi gamepad sevdalıları için Mac OS işletim sisteminde bağlama ve oyun oynamanızı sağlamanız için uygun Driverı sağlayabilirsiniz Mac OS ta olsa oyun oynanır :) iyi oyunlar iyi forumlar.
https://github.com/360Controller/360Controller/releases
Özellikler
Ivy Bridge İ5 3230M işlemci hd4000 graphics
AR9485 Wifi kart
Conexant64.sys ses kartı
120gb ssd 500gb hdd
ark kodum 0x1668086 olarak girdim Platform id 0x1660003 olarak girdim.
AŞAMA AŞAMA KURULUM
1-Aşağıda efi klasörüm ve config.plist dosyam ayrı olarak var yükleme...
Arkadaşlar ben ekran kartı ismimi burada farklı görüyorum normal ismi hd4000 ama o 1536mb olarak gözüküyordu bu böyle config bilgilerimi de doğru doldurdum bir sıkıntı çıkarır mı
Arkadaşlar benim arkadan aydınlatmalı bi klavyem var bu klavye Windows işletim sisteminde scroll lock tuşu ile çalışıyordu Mac OS Catalina da nasıl yapacağımı bulamadım nasıl yapabilirim linux işletim sisteminde terminale bir kod yazarak aktif edebiliyordum
Arkadaşlar ben laptopuma hackintosh kurmuştum voodooHDA ile ses tanıtımıda yaptım Kext dosyası ile ama ses az geliyor Windowsa göre bunun bir çözümü varmıdır sesi arttırmanın
Merhaba arkadaşlar ben laptopuma (Lenovo G500 i5 3230M HD 4000 RADEON HD 8570M ) Catalina kurulumu yaptım üzerindeki ekran kartına uyumu hakkında bir şey bulamadım uyumlumudur uyumlu ise kext dosyasını nerden bulabilirim
Arkadşlar merhaba ben laptopuma high sierra kurmak istiyorumda düzgün bir config dosyası bulamadım yardımcı olabilicek varmı?
İntel İ5-3230m
8gb ram
120gb hdd (deneme için 120gb)
wifi kart qualcomm AR9485WB-EG
Ya da daha doğrusu herhangi özel bir config dosyası
NOT: Dosyayı bu siteden indirmedim...
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.