Anakartım gigabayte h61m s2 b3 rev 1.0
İşlemci intel i3 2100
Ekran kartım amd Radeon HD 6450
Şimdi masaüstü pc vga kablosu ile bağlı görüntü alabiliyorum. Ama ekran kartı tanımamış halde mac hakkında anakartın adı var ama 5 mb olarak gözüküyor. Benim ekran kartım 1 gb.
Ethernet kartını...
Yardımın için teşekkür ederim. İnternet sorunu senin attığın dosya ile çözüldü. Ses sorunu ise gereksiz bir siteden gereksiz bir insanın anlattığı yöntem ile çözdüm. her şey için sağol tek sorunum kaldı onun içinse form açacam.
Network controller diye bişey var orada AR8151 V2.0 gigabayte ethernet yazıyor
İki tane audio device var ilki 6 series/C2000 series diye devam ediyor. İkincisi ise caicos hdmı audio [Radeon ... Diye devam ediyor.
Şimdi ben bunları nereden bulup yükleyeceğim.
#3
Network controller diye bişey var...
Mojave zorda olsa kurdum ve yine zor da olsa sabit diske atmayı becerdim.
Lakin internet ve ses çalışmıyor.
Windows dxdiag diyerek sistem bilgilerimi öğreniyordum. Sonrasında aygıt yöneticisinden takılı kartları görüp ona göre driver indirebiliyordum. Apple mojave de bunlara nasıl ulaşabilirim...
Gigabayte h61m s2 b1 rev.1.0 anakart. Amd Radeon HD 6450 ekran kartı
İkin nesil i 3 işlemci
Mojave kuracam.
Hızlı cevabın için teşekkürler ama buldum. Sata dhcı olarak değiştirmişsin kısa kısa yazdığın için bulamıyordu. Biosun altını üstüne getirince rasgele apperance diye bir başlık vardı...
Aslında bakarsanız yeni konu açacaktım. Ama yeni konu aç bağlantısını bulamadım. Herşey normal ilerliyor. Ama disk izlencesinde hiç bir diskim gözükmüyor.
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.