Selamlar bir kaç gün önce Hackintosh yöntemi ile bilgisayarıma başarılı bir şekilde macOS Sequoia işletim sistemini kurdum ufak bir sorun hariç başka bir sorunum yok.
Sorunum: macOS Sequoia'yı başlatacağım zaman Apple logosu biraz ilerledikten sonra siyah ekran oluyor ve oturum açma ekranına kadar bu sorun devam ediyor.
Sistemim:
CPU: Ryzen 5 5600
GPU: RX 6700 XT (DP kablosu ile monitöre bağlı)
RAM: 16GB 3600Mhz
SSD: 1TB (macOS için 200gb ayrıldı)
OpenCore bilgileri: OC 1.0.7 sürümü
* Ekran kartı için: NootRX.kext kullanıyorum
Sorunum: macOS Sequoia'yı başlatacağım zaman Apple logosu biraz ilerledikten sonra siyah ekran oluyor ve oturum açma ekranına kadar bu sorun devam ediyor.
Sistemim:
CPU: Ryzen 5 5600
GPU: RX 6700 XT (DP kablosu ile monitöre bağlı)
RAM: 16GB 3600Mhz
SSD: 1TB (macOS için 200gb ayrıldı)
OpenCore bilgileri: OC 1.0.7 sürümü
* Ekran kartı için: NootRX.kext kullanıyorum
- BootLoader
- OpenCore 1.0.7
- İşlemci Modeli
- Ryzen 5 5600
- Grafik Kartı
- RX 6700 XT
- Disk ve RAM
- 1 TB SSD, 16GB DDR4 3600Mhz