Arkadaşlar bir aydır yeni aldığım sisteme majova kurmaya çalışıyorum. Aida64 ile donanım raporu alamıyorum. aida64 ü çalıştırdığımda anında pc mavi ekran hatası alıyor ve ne yaptım ise düzeltemedim.
Mojave'de kurulumu zorlada olsa başarıyorum. Ekran kartı hariç bütün sistemleri tanıyor. Fakat ekran kartını 8 MB olarak görüyor yani ekran kartımı bir türlü tanıtamıyorum. High Sierra kurmaya çalıştım bir türlü kuruluma geçemedim. mac os kurulumuna okadar hakim değilim. örnek: kext ve config gibi düzenleme veya ekleme ...
umarım Buradaki arkadaşlar Bana yardımcı olur Kullandığım donanıma göre kurulması gereken sürümü ve gerekli işlemleri acemilere konu anlatır gibi bana yapmam gerekeni söyler.. Kısacası Yardımlarınızı Bekliyorum.
Not: Bios Sürümü En Son Sürüm kullanıyorum. Anladığım kadarıyla benim tek sıkıntım Kendi sistemime doğru kext ve configi bulamamam.
Sistem Donanımı
i5 9600k işlemci
Msi mag z390 tomahawk
Asus gtx 1060 3gb
2x8 = 16 GB 3200 MHZ Ram
180 Gb intel SSD
Mojave'de kurulumu zorlada olsa başarıyorum. Ekran kartı hariç bütün sistemleri tanıyor. Fakat ekran kartını 8 MB olarak görüyor yani ekran kartımı bir türlü tanıtamıyorum. High Sierra kurmaya çalıştım bir türlü kuruluma geçemedim. mac os kurulumuna okadar hakim değilim. örnek: kext ve config gibi düzenleme veya ekleme ...
umarım Buradaki arkadaşlar Bana yardımcı olur Kullandığım donanıma göre kurulması gereken sürümü ve gerekli işlemleri acemilere konu anlatır gibi bana yapmam gerekeni söyler.. Kısacası Yardımlarınızı Bekliyorum.
Not: Bios Sürümü En Son Sürüm kullanıyorum. Anladığım kadarıyla benim tek sıkıntım Kendi sistemime doğru kext ve configi bulamamam.
Sistem Donanımı
i5 9600k işlemci
Msi mag z390 tomahawk
Asus gtx 1060 3gb
2x8 = 16 GB 3200 MHZ Ram
180 Gb intel SSD