hocam yanlışlıkla başka config dosyasını yükledim şuan elmada kalıyor. orjinal config dosyam var bunu nasıl koyabilirim oraya bir yöntemi varmı? her şeye yeniden başlamak istemiyorum
Çoğu zaman EFI içinde yaptığımız bir düzenleme sistemin açılmamasına yol açabiliyor. Bu noktada en büyük soru "Windows üzerinden EFI içine nasıl erişebilir ve macOS'in tekrar açılmasını sağlayabilirim?". Aslında Windows üzerinden bunu yapmak oldukça kolay. Aşağıdaki video rehber ile Windows...
Merhaba hocam. Gönderdiğiniz videodakileri uyguladım. Başarılı bir şekilde config dosyasını ekleme yaptım. Ama ekteki ekranda kalıyorum bu seferde. Ne yaparsam geçemedim burayı. Config dosyası kesinlike benim orjinal comfig dosyası
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.