Senin verdiğin EFI hangisi bulamadımOpenCore EFI Çalışmıyor - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu bu mesajı kullanarak windows üzerinden High Sierra indirerek USB oluşturur musun? En son benim verdiğim EFI ile deneme yapacaksın.
EFI klasörünün içerisindeki config.plist dosyasını ProperTree veya OpenCore Configurator'ın son sürümü ile düzenlemelisiniz.
Bunu tam olarak nereden yapacağım?Reset NVRAM
Herşeyi harfiyen yaptım ama sorun nerede çözemedim. Vermiş olduğunuz config ile de macOS Base System seçeneği çıkmadı.Recovery değil hocam USB içinin fotoğrafını atar mısın? Bir de ekteki config ile deneme yap. İşlemleri doğru yaptıkran sonra macOS Base System seçeneği çıkmalı.
Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.