Sistemi -radvesa boot komutu ya da Apple'ın yerleşik sürümündeki argümanı -amd_no_dgpu_accel ile açın.
Bu komutlar Ekran kartını VESA mod(Grafik hızlandırması kapanır)'una sokmaya zorlar, sistem açılır grafik hızlanma olmaz.
Eğer bu komutlarla sorunsuz açılıyorsa bu durumda sorun ya kullandığınız dönüştürücüde ya da ekran kartındadır.
Ekran kartını windows üzerinde kullanıyorsanız geriye bir tek dönüştürünün bu durumu oluşturduğu anlamına gelir.