Merhaba,
Sistemime sequoia kurabilir miyim?
Ve fikir ve önerilerinizide öğrenmek isterim.
Sekoya henüz beta ve eylül-ekim gibi yayınlanacak, ve sonrasın yakın zaman içindede ilk güncellemesini de alır. Bu normaldir de. Çekincem, bu ve sonrasında ki güncellemelerde sistemim çöker mi? yani "HACK" in tosh olduğundan konu riskli.
11 yıl Macbook taki stabil çalışmaya alıştıktan sonra, 1-2 aydır ubuntu 24 kullanıyorum, ve kararlılık dengesizliğinden soğumaya başladım.
sekoya yerine sonoma kurup daha sonra kurulum yapmadan, güncelleme ile sekoya geçirebilir miyim?
Sekoyanın kararlı sürümüne kadar sanal makina üzerinde kurulum pratikleri yapabilir miyim, yani sanal ile gerçek arasında(kurulum anlamında) fark var mıdır? malum ubuntu efi istemiyor, intel boost sapıttırabiliyor, opencore vs gibi program ve sistemleri öğrenmek gerek ki buda zaman ister. Çalışan sistemimi de uzun süre devre dışı bırakamam.
önerileriniz ve fikirleriniz nedir?
teşekkürler
Sistemime sequoia kurabilir miyim?
Ve fikir ve önerilerinizide öğrenmek isterim.
Sekoya henüz beta ve eylül-ekim gibi yayınlanacak, ve sonrasın yakın zaman içindede ilk güncellemesini de alır. Bu normaldir de. Çekincem, bu ve sonrasında ki güncellemelerde sistemim çöker mi? yani "HACK" in tosh olduğundan konu riskli.
11 yıl Macbook taki stabil çalışmaya alıştıktan sonra, 1-2 aydır ubuntu 24 kullanıyorum, ve kararlılık dengesizliğinden soğumaya başladım.
sekoya yerine sonoma kurup daha sonra kurulum yapmadan, güncelleme ile sekoya geçirebilir miyim?
Sekoyanın kararlı sürümüne kadar sanal makina üzerinde kurulum pratikleri yapabilir miyim, yani sanal ile gerçek arasında(kurulum anlamında) fark var mıdır? malum ubuntu efi istemiyor, intel boost sapıttırabiliyor, opencore vs gibi program ve sistemleri öğrenmek gerek ki buda zaman ister. Çalışan sistemimi de uzun süre devre dışı bırakamam.
önerileriniz ve fikirleriniz nedir?
teşekkürler