Merhaba değerli forum üyeleri, Sequoia ile birlikte gelen iphone mirroring özelliğini kullanmanın hiç bir yolu yok mudur, ileride bu özelliğin kullanabilitesi var mıdır? Güncel olarak Fenvi HB1200 kullanmaktayım ve kart OCLP ile düzgün bir biçimde çalışmakta Airdrop, Handoff, Airplay vb. fakat...
osxinfo.net