xstudio1972 kullanıcısının son içeriği

  1. X

    Sequoia 15.2 den Sequoia 15.5 güncelleme

    Aynen OpenCore EFI OCLP ile yamalamıştım.
  2. X

    Sequoia 15.2 den Sequoia 15.5 güncelleme

    Merhabalar Sequoia 15.2 yüklü 15.5 güncelleme gözüküyor yapmam gerekenler nelerdir güncelleme için.
  3. X

    ÇÖZÜLDÜ Wifi kart önerisi varmı

    OpCore-Simplify ile baştan efi yarattım OpenCore-Patcher ile yamalayınca heliporta gerek olmadan wifi çalıştı
  4. X

    ÇÖZÜLDÜ Wifi kart önerisi varmı

    Nasıl bir kart önerirsiniz.
  5. X

    ÇÖZÜLDÜ Wifi kart önerisi varmı

    Teşekkürler . Intel Wifi Itlwm.kext ve Heliport ile kullanıyorum zaten ama telefon yansıtma yapamıyorum wifi kapalı hatası alıyorum oun için direk kartı değiştirisem hallolur diye düşündüm.
  6. X

    ÇÖZÜLDÜ Wifi kart önerisi varmı

    Lenavo x1 gen 6 için Sequoia da çalışan vifi kart önerisi yaparmısınız.
  7. X

    Artık Sequoia'da İntel WİFİ çalışıyor!

    Merhabalar bende efi paylaşırsam rica etsem yardımcı olurmusunuz heliport kullanıyorum ama airdrop facetime çalışmıyor.
  8. X

    ÇÖZÜLDÜ Sequoia Wifi kartı sorunu

    Teşekkürler
  9. X

    ÇÖZÜLDÜ Sequoia Wifi kartı sorunu

    Lenavo x1 carbon 6 gen laptopuma sequoia kurdum. Wifi için güncel AirportItlwm kext olmadığı için heliport kullandım. İnternete girebiliyorum fakat Airdrop kendi wifi sini istiyor . Heliport ile Airdrop aktif etmenin bir yolu varmı.
  10. X

    Usb den Boot olmuyor.

    Çok teşekkür ederim ilginiz için Bilgisayar iş yerimde yarın sabah ilk işim denemek olacak.Bilgi vereceğim. Maalesef açılmadı hata resmini ekliyorum. Sizin paylaştığınız efi ie de yine boot edemedim.
  11. X

    Usb den Boot olmuyor.

    Intel miş
  12. X

    Usb den Boot olmuyor.

    İlgilenirseniz çok sevinirim. Bu Clover efi de Wifi ve bloutooth çalışmadı.
  13. X

    Usb den Boot olmuyor.

    O kadar bilgiye sahip değilim kurcalarsam daha kötü yapabilirim :) Paylaşsam yardımcı olurmusunuz. https://drive.google.com/file/d/12WCt2xdeh5n6S9cszjmbON910JQEMu7N/view?usp=sharing
  14. X

    Usb den Boot olmuyor.

    Aynı bilgisayar değil big sur kasaya kurmuştum i3 işlemciliydi.
  15. X

    Usb den Boot olmuyor.

    Evet Rar içerisindeki Efi yi sizin paylaştığınız Monterey usb sine ekleyip deniyordum hata burda sanırım sizin önerdiğiniz yol daha garanti deniycem bakalım boot etmeyi başarıcammı. -Ekli sayfadaki gibi clover kullanarak başarılı kurulum yaptım fakat benim amacım başlangıçta direk apple...
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler